Facebook geheimtaal

Discussion in 'De lounge' started by Bambi2011, Sep 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bambi2011

Bambi2011 Actief lid

Dec 12, 2011
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou mijn man heeft het niet op facebook gezet hoor, zal die ook niet doen, gelukkig. maar hij had het wel over een mailtje wat hij gehad had en vroeg aan mij over die drankjes. Maar hij wilde het dus niet zeggen over die zogenaamde "kado's"

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,800
    113
    nee snap waarom hij niks wilde zeggen

3. natjes

natjes Niet meer actief

Kan het niet vinden.... Ben erg nieuwsgierig!

4. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

Nov 1, 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Ok ik vind mezelf erggggg openminded, maar dit is rond uit smerig en grof!
    Gelukkig heb ik nog niemand op mijn FB zien gebruiken..

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb al precies het type man in mijn hoofd die dit soort dingen zou posten. En nee, daar heb ik toch niets mee te maken en ik zou er al helemaal geen seks mee hebben dus ik kan me er niet druk om maken.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik ben op facebook aan het zoeken maar ik vind helemaal niks?

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

waar kun je het lijstje van de vrouw vinden dan? ik heb geen idee waar het overgaat namelijk maar weet wel dat het lijstje van de mannen zwaar kansloos en triest is.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

vergis je je heel erg in. ik heb er net 3 van mijn fb af gegooid de een is een auto verkoper de tweede is directeur bij een groot bedrijf en de laatste is bankadviseur:)

9. TempusFugit

@sammie121, die van de vrouwen was:

CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Wil iemand mij ook een pb sturen? Ben wel nieuwschierig nu.

12. TempusFugit

@Amfy: Ok, het type klopt dan misschien niet maar ik weet wel zeker dat ik er geen seks mee zou hebben dan, hihi :p
    Als ik het voorbij zie komen, verwijder ik ze ook denk ik.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

no way dat ik sex met z'n vent zou hebben bah bah als was het de laatste man op aarde nee dan pak ik wel een courgette of komkommer ;)

14. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Haha ik wil ook pb!:p
    Ben zoooo nieuwsgierig:)

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

oke dan weet ik dat ben daar niet zo thuis in haha

16. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik hoop niet dat jouw man dat op z'n facebook heeft staan. Walgelijk. Als mijn man dat zou doen, dan kan ie voor de rest van z'n leven naar seks fluiten:D:D:D:D

17. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou kom nu maar op met een pb
    ben nieuwschierig van geworden

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Verschrikkelijk.... degene die dit verzonnen heeft is of sexsueel gefrustreerd, of haat vrouwen, of spoort gewoon niet.. Uiteraard zijn het ook alleen mannen die dit humor vinden :( Ik heb ook nog zoiets voorbij zien komen bij mannen inclusief betekenis, maar die was echt niet grof! Misschien dat er nu 2 door elkaar heen lopen op facebook?

19. Joy2

Joy2 Niet meer actief

dan wil ik ook een pb ;)

20. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik wil het nu ook eigenlijk wel weten..