nou mijn man heeft het niet op facebook gezet hoor, zal die ook niet doen, gelukkig. maar hij had het wel over een mailtje wat hij gehad had en vroeg aan mij over die drankjes. Maar hij wilde het dus niet zeggen over die zogenaamde "kado's"
Ok ik vind mezelf erggggg openminded, maar dit is rond uit smerig en grof! Gelukkig heb ik nog niemand op mijn FB zien gebruiken..
Ik heb al precies het type man in mijn hoofd die dit soort dingen zou posten. En nee, daar heb ik toch niets mee te maken en ik zou er al helemaal geen seks mee hebben dus ik kan me er niet druk om maken.
waar kun je het lijstje van de vrouw vinden dan? ik heb geen idee waar het overgaat namelijk maar weet wel dat het lijstje van de mannen zwaar kansloos en triest is.
vergis je je heel erg in. ik heb er net 3 van mijn fb af gegooid de een is een auto verkoper de tweede is directeur bij een groot bedrijf en de laatste is bankadviseur
@sammie121, die van de vrouwen was: CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen
@Amfy: Ok, het type klopt dan misschien niet maar ik weet wel zeker dat ik er geen seks mee zou hebben dan, hihi Als ik het voorbij zie komen, verwijder ik ze ook denk ik.
no way dat ik sex met z'n vent zou hebben bah bah als was het de laatste man op aarde nee dan pak ik wel een courgette of komkommer
Nou ik hoop niet dat jouw man dat op z'n facebook heeft staan. Walgelijk. Als mijn man dat zou doen, dan kan ie voor de rest van z'n leven naar seks fluiten
Verschrikkelijk.... degene die dit verzonnen heeft is of sexsueel gefrustreerd, of haat vrouwen, of spoort gewoon niet.. Uiteraard zijn het ook alleen mannen die dit humor vinden Ik heb ook nog zoiets voorbij zien komen bij mannen inclusief betekenis, maar die was echt niet grof! Misschien dat er nu 2 door elkaar heen lopen op facebook?