triest idd een zeer ubergefrustreede oversexte opgedroogde snoetenpoetser die graag zijn wildste fantasieen op een anonieme manier bekend wil maken.
he het gelezen... Ranzig! als ik bij een mannelijk persoon op mijn facebook iets tegen kom over sieraden zet ik er onder: ranzig figuur
ik vond het persoonlijk echt te vadsig!! en zeer onrespectvol... ben blij dat mijn vriend echt niet zo is ook al is het maar "een geintje"
snap niet zo goed waarom mensen zich hier zo druk om maken eerlijk gezegd, laat ze lekker die mannen.
ik snap het probleem niet zo, maar als mn vriend het erop zou zetten zou ik het probleem wel snappen haha, heb het ook bij niemand zien staan eigenlijk maar dat is gewoon jochiefacebook, ik denk dat alleen die pubers van 15-20 zoiets erop zetten, en als ze ouder zijn dan is hun psychische leeftijd een stuk kinderachtiger
Ohhh nu ben ik ook nieuwsgierig, iemand bij mij op Facebook heeft het gedaan... Wie wil mij pb-en? Thanx!
ohh ik wil het ook weten. Ben te nieuwsgierig.. heb wel 2 mannen die zo iets gepost hebben.. FF kijken of ik ze er vanaf moet knikkeren! zie je ik was te nieuwsgierig om naar blad 5 te bladeren LOL
oei de eerste de beste vent die ik 1 van die sieraden zie neerzetten op facebook ga ik toch een potje voor l*l zetten hahahahahahaha
dit stond al öp pagina 3 maar, nou mijn man heeft het niet op facebook gezet hoor, zal die ook niet doen, gelukkig. maar hij had het wel over een mailtje wat hij gehad had en vroeg aan mij over die drankjes. Maar hij wilde het dus niet zeggen over die zogenaamde "kado's"