baby en restaurant

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door blossom85, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wij gaan volgende week naar een verjaardag van mijn nichtje die 1 wordt. Nu zijn we net gevraagd om mee te gaan naar een pannenkoekenrestaurant daarna.
    Ons zoontje past nog niet in een kinderstoel.
    Misschien stomme vraag maar wat doe je dan met een jonge baby bij je? Op schoot de hele tijd? In de mc vindt ik niet echt geschikt omdat we al 3uur moeten rijden in totaal.

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    gewoon de kinderwagen erbij zetten.

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Oja tuurlijk de kinderwagen kan ik erbij zetten haha
    Hoewel hij trouwens niet echt fan is van de kinderwagenbak als het niet rijdt.

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik ben ook naar pannenkoekenrest geweest toen ze vier maanden was. Ik had dr in de maxicosi in de kinderwagen naast ons. En leuk dat ze het vond! De hele tijd rondkijken naar alle bedrijvigheid om haar heen en ze kreeg ook veel aandacht van het personeel ;)
    Wat speeltjes erbij en je kleine vermaakt zich hopelijk wel!

5. sunshineS1976

Daarom niet de kinderwagenbak pakken, maar de maxicosi. Liggen en niets kunnen zien is idd niet leuk!

6. sunshineS1976

Oh sorry haha lees net dat je maxicosi niet geschikt vindt omdat je al zo lang in de auto zit...dan het eerste kwartiertje lekker op schoot? Bij een gerecht eventjes in de maxi? En er weer even uit als je je handen vrij hebt? Of je neemt de wipper mee :p
    Ik weet niet of hij al een beetje kan zitten, maar kan ook in de kinderwagenbak laten liggen en als hij het beu wordt hem een beetje zittend leggen tegen de kap, ondersteunt met wat rollen doeken misschien?

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    de rede dat ik geen MC wilde gebruiken was omdat hij daar al 3 uur in zit ivm de reis. :)

8. sunshineS1976

ja sorry overheen gelezen :p Zie hierboven haha

9. sunshineS1976

Draagdoek??
    Maar weet niet of dat handig is met aan tafel zitten en eten...

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    haha ja ik zie het :p

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    kun je niet het zitgedeelte op de kinderwagen zetten en dan deels plat leggen???
    zo kan hij net wat meer zien maar zit hij niet in de MC
    als hij vervelend word kun je hem alsnog bij je pakken
    en vaak slapen ze dan ook wel

12. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde ook voorstellen: draagdoek.;)
    Maar niet iedereen heeft natuurlijk een draagdoek.
    Enfin, zelf kan ik wel eten met beeb in draagdoek, mits de gerechten maar niet al te ingewikkeld zijn, maar ik vermoed zo dat dit in een pannenkoekenrestaurant ook wel meevalt:)

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Zou dat echt uitmaken, dat ene keertje wat langer in een MC?
    Dan doe je het de dag erna bijv. niet? Maar weet niet of jullie de MC elke dag nodig hebben.

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb een draagdoek ja. Die neem ik meestal ook mee op een verjaardag. Hij wil daar wel alleen in als hij moe is. Superbeweegelijk mannetje is het haha.

Het zitgedeelte op de kinderwagen is ook een goede ja. Hij zit zelf al best goed en in de ligstand moet dat denk ik wel goed komen. Dan heeft hij ook wat te zien.

15. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik neem ook met uit eten gaan de kinderwagen met zitgedeelte. Eerst beetje overeind en als hij moet wordt gaat hij plat en gaat hij slapen. Is al een paar keer best goed gegaan

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik hrb juist andere ervaring:
    Onze slaapt niet in maxicosi of alleen als in auto en dat zelf lastig.
    Reiswieg slaapt ze als die loopt dus als stil lastig.
    Maar in restaurant of cafe kan ze altijd beter slapen in reiswieg.
    In maxicosi wil ze dat mensen gaan haar vermaken en wil ze op schot zitten. In reuswieg kan ze gewoon liggen zonder afleiding dn reiswig kan je nog heen weer wiegen tot slaap.

17. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Op een hoekje zitten en de kinderwagen erlangs. Meestal houden ze in dat soort 'restaurants' ook wel rekening met kleine kinderen en babies.

18. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Juist makkelijk als ze nog zo klein zijn. Lekker in de wagen neer leggen als ze moe worden en slapen maar. Wij gingen vaker naar een restaurant toen hij nog zo klein was.thuis de laatste fles om 7 uur ennwandelen naar t restaurant. Voor we daar waren sliep hij al en sliep zo door alles heen. Thuis even overleggen in bed en klaar....

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dat is wel makkelijk zo ja.
    Die van mij wilt niet slapen in de kinderwagenbak. En zeker niet al vanaf 7uur haha. Thuis slaapt hij vaak ook wat later.

20. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Oh haha, ja ieder kind is anders natuurlijk.en kan zo een dookie niet helpen? Dat is een oprolbare doek die je aan iedere kinderwagen kan bevestigen. Je rolt hem naar beneden en je kindje ligt afgeschermd zeg maar. Die gaat er bij ons altijd voor. Hij is nu bijna 1 en vorig weekend lukte het voor het eerst niet om hem zo te laten slapen. Toen hebben we hem gewoon wat in zn handjes gegeven in de kinderstoel en dat ging prima. Af en toe ff en rondje lope met hem enz.

Als hij niet in de wagen slaapt zou ik het zo doen. Ff mee lopen, ff op schoot. Beetje afwisseling...

Deel Deze Pagina