leuke, gekke, (meiden) verjaardags ideen gezocht!

Discussion in 'De lounge' started by miekie82, Jan 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Hoi hoi

Over 2 weken ben ik weer een jaartje ouder. 31 al weer!
    Nu zei ik vorig jaar, dit is de laatste keer dat ik mijn verjaardag vier..dit jaar dacht ik : toch wel leuk, maar wil wat anders.
    Dus ik heb 7 vriendinnen uitgenodigt, geen mannen, geen kids, gewoon een womens only verjaardag!
    Nu had ik in gedachte, een high tea, lekkere hapjes en beppen.

Maar....nu dacht ik, ik wil iets geks, gewoon lache! Dat ze weg gaan en denken, zo dit was lache/gezellig!

Die high tea, die komt er, maar iemand nog meer leuke tips/ideen? Gek, serieus, vaag, gooi het er maar in!
    Vier mijn verjaardag op zaterdag avond, we blijven thuis, de meiden kennen elkaar niet allemaal....

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
  3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,266
    1,030
    113
    Zuid-Holland
    met werk laatst een improvisatie workshop gedaan, zo ontzettend veel gelachen!!

4. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Evt bij die karaoke `bijzondere` kleding, overdadige make-up, pruik.. Uiteraard aangebracht onder gezelschap van n hapje en n drankje...

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Themafeestje met hilarisch thema.

Of allemaal verplicht iets leuks op gezicht of hoofd.

Dobbelspel met kadootjes doen, ook leuk.

Truth or dare.... evt na wat nuttigen van alcohol ;)

6. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Zo'n dame met erotische speeltjes uitnodigen lady's night heet dat geloof ik. Heb het ooit gehad bij een vriendin met een high tea en het was hilarisch.

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    he meiden! Thx! Karaoke had ik ook aan gedacht, maar denk dat de helft daar niet aan mee doet..hahaha...
    die erotische party had ik ook naar gekeken, maar voor verjaardag/vrijgezellefeest kost dat 300 euro, en normaal gratis, nee das beetje teveel van het goede! Maar lijtk me zeker lache..
    Truth or dare, is dat leuk als niet iedereen elkaar kent? Maar Nu heeft een vriendin van mij het spel van 50tinten grijs, is een spel die je met een groep vriendinnen kan spelen, erg grappige vragen, niks shokkends ofzo...dit lijkt me ook wel lache, en is een beetje in die trant.

nog meer ideeen?

8. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    1,335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Bij die ladies night moet je ook niet zeggen dat het een verjaardag is als je boekt!
    Gewoon voor een leuke avond boeken. Dan kost het je niks
    En super gezellig

Share This Page