Ben blij dat er mensen zijn die het wel delen.. Anders worden die Gore mensen nooit gepakt.. En kunnen ze zoals vandaag gewoon doorgaan met zo'n onschuldig klein paardje te mishandelen en misbruiken
Filmpjes hoef je net aan te klikken en personen die het veel delen kan je of uit je fb gooien of hun statussen afschermen. Ik deel zelden dit soort dingen, maar die van deze filmbeul vind ik zo erg dat ik dit wel gedeeld heb.
Ik wilde er ook net een topic over openen. Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Ik heb wel eens een berichtje gepost op Facebook dat ik er niet steeds opnieuw mee geconfronteerd hoef te worden omdat ik me ervan bewust ben dat mensen beesten zijn en verschrikkelijke dingen doen: een algemene oproep aan iedereen op mijn vriendenlijst om er eens bij stil te staanom een kritisch na te denken over wat je deelt en, eigenlijk nog gekker, "liked". Ik zou graag iedereen die dat doet van mijn vriendenlijst knikkeren, maar het is vooral familie die het doet. Familie die ik niet vaak zie en waarvan ik eigenlijk via FB graag op de hoogte blijf van hoe het met ze gaat
Ik sla die filmpjes tegenwoordig ook over. Heb 1x een filmpje geopend waar een hond in china levend gevild werd en in de pot gegooid werd. Bah. De blik van dat beestje staat nu jaren later nog op mn netvlies gebrand
Ik geloof dat we belasting betalen voor het politieapparaat en dat we daar opsporing verzocht voor hebben. Je kunt het ook zelf opzoeken op internet mocht je die behoefte hebben. Het geconfronteerd-worden-met is gewoon niet prettig voor sommigen.
En daar bedoel je zeker ook het type mens mee, dat zijn kind andere namen geeft dan, Emma of fleur of Lotte...
Ook ik kan slecht tegen zulke filmpjes,maar dat is nu eenmaal het nadeel van internet. Ook op dit forum lees ik schrijnende verhalen.Moet je dan alles vaarwel zeggen? Om je heen gebeuren ook dat soort dingen.. Rot voor je gevoel inderdaad,maar je doet er niets aan.. dan moet je internet televiesie en dergelijke allemaal gaan mijden wil je niets meer tegenkomen..
Zie ze vaak genoeg voorbij komen. En normaal deel ik zulke filmpjes niet. Vandaag was een uitzondering. En heb ik het wel gedeeld. Gaat het om het filmpje over dat paardje zo ja. Ik wil wel met mijn 100 op haar rug gaan zitten.!! Niet van dat paard hoor maar van dat ... .... ........
Ik vind het verschrikkelijk om zulke beelden tegen te komen, maar hoe traumatisch dit soort beelden ook voor me zijn, ben ik blij dat de filmpjes zoveel mogelijk worden gedeeld op Internet. Liever dat deze mensen worden opgepakt ook al word ik helemaal ziekvan sommige verhalen/beelden, hetzij zo.
het heeft dus wel geholpen. Dankzij de massale aandacht is die vent van de site opgepakt, blijkt hij ook de filmende persoon te zijn en is er een andere vent die in beeld loopt ook herkend. Twee van de vrouwen komen uit mijn voormalige woonplaats en inmiddels heb ik begrepen dat daar ook al politie is geweest. Ik deel dat soort dingen dus over het algemeen ook niet. Dit geval was idd een uitzondering. Tsja, rottig voor een ander om te zien maar was er niemand begonnen met het delen dan was die vent nooit opgepakt.
Mee eens!! Maar ook ik kijk de filmpjes niet,lig er dus ook wakker van!! Ook die vrouw deze week Marieke Jorrisma, die haar kind voor de camera "mishandeld" door haar iets te laten eten wat ze vies vind. Dat filmpje heb ik ook niet gekeken want kan hier echt niet tegen.... Ik walg van dat soort mensen, en zou ze letterlijk wel wat kunnen aan doen:x Was ik maar MegaMandy!!!
Ik hoef dingen waar mishandelde dieren in beeld zijn, niet te zien. Onthoofd, geslagen, whatever. Kan daar dan ook echt wakker van liggen. Maar wat ik tot nu toe heb gezien op FB was alleen het gezicht van die vrouw en dat vind ik niet echt schokkend.. maar ik weet niet of er nog andere rondgaan ook?
Echt afschuwelijk ja. Zag net ook een filmpje staan. Kijk het bij voorbaat al niet en foto's wordt je gewoon mee geconfronteerd zonder dat je het wil. Heb toen een algemeen bericht op fb geplaatst dat degene die dit steeds delen zonder pardon uit mijn vriendenlijst worden gegooid. Dus net ook meteen hup verwijderd. Jammer dan!! Ik vraag hier niet om, kan me er ontzettend over opwinden en wordt er ook heel verdrietig van. Staat ook op mijn netvlies gebrand. Is al erg genoeg dat er zo'n zieke mensen zijn! Maar snap de mensen echt niet die dit massaal blijven delen. Wordt er echt niet minder door.
Maar hoe weet je of dingen echt zijn en door de vermelde persoon gebeurd zijn?? Ik vraag me dat altijd af, het is namelijk wel eens gebeurd dat een jaloerse ex, dr ex zwart maakte als pedofiel wat dus niet waar was, maar wel zo bestempeld werd omdat iedereen het klakkeloos maar aannam. En natuurlijk wil je schoften pakken als ze iets geflikt hebben! Maar ik deel alleen dingen die geplaatst zijn vanuit de politie oid.
Heb dat filmpje gezien. Eerst dacht ik waarom ( moet ik dit delen) tot ik het filmpje zag....... Heb echt zin om op haar rug te gaan zitten en dan even daar op dansen was geen leuk filmpje en normaal deel ik het dus ook niet. Dit keer dus wel en lees net dat er mensen voor op gepakt zijn MOOIIIIII>>>
Nog even, ja van filmpjes waar een kind mishandeld word of een dier kijk ik al niet, en dat soort lui moet idd gewoon gepakt worden. Is t niet mogelijk om zulke filmpjes naar de politie door te mailen ofzo? ipv alles te delen.
Juist door het delen zien veel mensen... En hoe meer kans dat een van de kijkers deze dader herkend.. Wat heb je eraan als 30 agenten op een bureau het zien.. Tegenover een paar miljoen normale mensen op internet...
Wat ik me dan afvraag, waarom bekijk je het als je er niet tegen kan. Je kan toch aan de reacties al zien dat het om afschuwelijke beelden gaat
En degenen die hier een hekel aan hebben, deelden jullie toendertijd ook niet die berichten van Julian en Ruben?