facebook ik kap ermee!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door diaan1982, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dit is dus ook wat ga doen. Heb er al eens wat van gezegd, toen kreeg ik domme reacties. Nu ga je zonder pardon eraf of in een lijst ofzo.

Word net zo goed gek van die filmpjes enzo van Geert Wilders ;)

2. danip

danip Niet meer actief

Ik vind het ook verschrikkelijk en hoef dit echt niet te zien allemaal. Filmpjes vallen in principe mee, die kijk ik dan gewoon niet. Maar sommige fotos van verminkte dieren, het wijnfles meisje en die kinderen die iets vreselijks hebben en blijkbaar beter worden of zo van het delen vind ik zo onnodig. Ik weet wel dat er allemaal vreselijke dingen gebeuren en doe er met vrijwilligerswerk ook nog eens wat aan, dus ik heb niet de behoefte om daar 24 uur per dag mee bezig te moeten zijn. Ik zet statusupdates van dit soort types inderdaad uit.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik had die foto van de vondeling gedeeld. Bleek er onder te staan: vind deze harteloze vrouw !!!!!!!!

Had ik niet gelezen. Krijg ik op m'n sodemieter voor het delen want wie weet is ze niet harteloos.... en zijn er omstandigheden bla bla....

Er schijnt een Hoax pagina te zijn welke berichten echt zijn want de mensen van wie zogezegd kinderlokkers waren hebben hun auto met het bewuste kenteken verkocht want de foto bleek nep.

Facebook richt meer schade aan.....

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.963
    5.267
    113
    Home
    tja, zo gaat het nou eenmaal in het leven.
    dan kan je beter alleen mensen op je facebook hebben die het alleen maar over koetjes en kalfjes hebben.
    social media word nou eenmaal steeds vaker ingezet voor het opsporen van criminelen en daar horen die beelden ook bij.

en als je je kind laat meekijken op je facebook ja dat is je eigen verantwoordelijkheid
    heeft een kind toch niks te zoeken

5. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    ben al heel tijdje gestopt sinds de dood van dat meisje via facebook
    daar wil ik niks van weten.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    ja ik zat er gister ook aan te denken...

:(

Gelukkig valt het in mijn facebooktimeline wel mee maar toch

Ik heb ook twitter en daar komen in mijn TL nooit zulke dingen te staan. En als dat er wel staat hoef je het niet te zien. Facebook is meteen zo direct

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja vroeger keek dochterlief graag mee naar de foto's op fb..
    Dat mag al een tijdje niet meer van mij.

Ik vind het al vreselijk.. Laat staan voor een kleuter.
    En filmpjes negeer ik inderdaad.. Maar foto's negeren is een stuk lastiger...

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

De meeste mensen die ik in mijn TL heb zijn echter niet van een instantie die mensen op spoort...
    En meeste foto's en filmpjes zijn ook niet afkomstig van een dergelijke organisatie.
    Dus nee.. Dat vind ik geen argument.

Mbt je kind wel/niet mee laten kijken ben ik het overigens wel met je eens.
    Dat is net zoiets als je kind wel/geen journaal laten kijken.

9. Islah

Islah Niet meer actief

Ik ben zelfs nooit aan facebook begonnen... En volgens mij mis ik niet zoveel hoor.

10. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Verwijder gewoon de mensen die dat soort dingen zo nodig moeten delen, of verstop hun status updates als je ze toch in je vriendenlijst wil hebben staan.

11. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik heb gisteren ook zo'n filmpje aangeklikt. Doodellendig ben ik ervan! Ik open net zp om ff te spuien en staat dit topic bovenaan in de lounge. Ik ben dus niet de enige.
    Ik kan het ook niet loslaten. Ben dan ook zo teleurgesteld in de mens, terwijl ik er zelf ook 1 ben....

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Tsja al die buitenlandse filmpjes en foto's van half dode kindertjes die dan gedeeld worden voor zogenaamd geld enzo vind ik ook onzin en dat hoeft van mij niet. Maar dingen uit ons eigen land om zo bijvoorbeeld een dader op te sporen vind ik juist goed dat het gedeeld wordt! En anders kan je het nieuws ook niet meer kijken want daar zie je het ook!

En tsja als ik iets (echt belangrijks) deel en van mn 100 vriendjes vind 1 het minder leuk... tsja dat kan ik dan ook niet helpen en ik hoop dat men in ziet dat het echt voor een goed doel is!

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Bah ik zat net op FB en zag daar dat filmpje van die paardenmishandeling. Of nou ja,ik heb het niet bekeken,kan er niet tegen. Word er soms ook ziek van maar dan niet van die mensen die het delen maar van die psychopaten! Ik ben blij dat mensen de moeite doen om zo iemand te vinden. Ik gooi ze ook niet van FB af. Ik wis dat bericht gewoon ;)

14. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    En nu lees ik hier dat dat wijf van dat shetlanderpaardje is gepakt? Wat fijn! Hoe moest ik dat zonder zp te weten gekomen zijn? Ik ben er al sinds gister, toen ik het zag, de hele tijd aan aan het denken. Ben er zo ziek van en verdrietig. Normaal nooit agressief, maar dat wordt ik wel als ik zo'n filmpje zie. Ik ben erg blij dat er mensen voor gepakt zijn. Nu kan ik het wat beter loslaten...

15. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik wordt er ook af en toe niet goed van. Nu weer een vrouw die op een klein paardje zit, erg zielig en ik hoef het filmpje ook niet te zien maar ik hoop wel dat FB er aan mee kan helpen om dat mens te arresteren voor dierenmishandeling.

Sommige mensen delen ook foto's van "vermoedelijke" daders, zoiets deel ik dus niet, wie zegt dat dat de echte dader is, je kan iemands leven verwoesten hiermee.

Een hele tijd geleden een foto gezien van een aantal jongens die een afgehakt kattenhoofd vast hielden en smakelijk zaten te lachen, dit plaatje staat nog op mijn netvlies.

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Heb begrepen dat je via je eigen instellingen deze berichten kunt tegenhouden. Geen idee hoe, maar misschien dat je hier de oplossing kan vinden: https://www.facebook.com/help/community/?view=top

Andere optie is die mensen verwijderen, wel drastisch maar het is ook een mogelijkheid. ;)

17. nono

nono Niet meer actief

Ik zag het.. Ik zag zo'n vrouw op een pony en heb niet verder gekeken.. Bah! Net zoals die hond die is neergeschoten door de politie.. Maar ook dat kindje wat verplicht word om te eten door de moeder waarbij ze echt haar eigen spuug moet opeten.. Ik word zo verdrietig dat we in zo'n wereld moeten leven op die manier .. Waarom.... Daar kan ik echt nachten over nadenken ..

18. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had bewust niet naar dat filmpje gekeken, maar in gedachten zag ik die arme pony al dood onder dat vieze wijf liggen...bah!! Zit ik vanochtend op nu.nl, zie ik een foto van die arme pony met dat *##**#
    Ik weet wel raad met haar zoals ik al eerder schreef hier! Ik kan er niets aan doen maar ik word van dit soort dingen echt agressief en dat heeft niets met hormonen te maken or what ever!
    Kinder en dierenmishandeling is zoooooo laf, alleen omdat dat degene zijn die makkelijke "prooien" zijn voor zulke perverse hufers!
    Ik heb nog een tijdje in een dierenasiel in Spanje gewerkt, soms hoorde ik zulke walgelijke verhalen over wat ze met dieren doen dat ik letterlijk over m'n nek ging.
    De wereld zou een stuk beter af zijn zonder die **##**

19. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0

oooh echt he ben er nu nog verdrietig van hoor,en dan denk ik pfff wat leven wr in een achterlijke wereld!!!!
    ben bang wat mijn kids later nog zien of meemaken.

20. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    thanks ga ff kijken straks

Deel Deze Pagina