facebook ik kap ermee!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door diaan1982, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja die windingen beginnen me ook te irriteren.. Eentje per week/maand ok maar 10x per dag wordt irritant

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Die berichten verwijder ik gewoon, ik rapporteer ze als spam ofzo.
    Vind het ook erg storend!
    Aan de andere kant, die k wijven zijn nu wel gepakt! Dat vind ik dan weer heel erg goed.

Oh, en deze heb ik al een paar keer op mijn facebook gezet :D

3. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Waarom zouden anderen het dan wel willen weten?
    dan zou je juist niet gelijk op die deelknop moeten drukken als je het zelf al niet eens kan aanzien.

over het betreffende laatste filmpje (met klein paardje) er is dus nu door onbekende FBer een vrouw beschuldigd die niet de echte misdadiger is, maar er wel op lijkt.
    Zo kan je leven in 1 seconde aan gort geholpen worden.:x

4. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier nog 1 die er niet naar kijkt en het niet deelt. Ik verwijder ze meest meteen uit mijn nieuwsoverzicht.
    Vrienden verwijderen gaat mij dan weer iets te ver, want dan houd ik er niet veel meer over hahaha.

Wordt ook tureluurs van al die deel en win acties. Heb er af en toe 20 op een dag.....mensen ga is wat doen, de kans dat je wat wint is toch 0,001% denk ik dan (sorry wil niemand voor het hoofd stoten hoor!!)

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Klopt, die deel en win acties zijn mega, en daarbij lees ik steeds vaker dat je zo vaak mogelijk moet delen want wie het meeste deelt, wint.. Daar doe ik niet aan mee.

Toch heb ik al 4x iets gewonnen via fb en doe lang niet altijd mee met die winacties :D

6. ik kijk het niet en ik deel het niet.
    maar gisteren kon je niet om dat filmpje en foto's heen van dat walgelijke ponymens....:(
    Maar ik ben blij dat ze met hulp van social media opgespoord zijn.
    maar als ik dan echt een hele startpagina met al die beelden zie, denk ik ook wel eens...moet dit nou

7. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik deel het ook gerust zonder het filmpje te zien. Aan het eerste stilstaande beeld zag ik dat ik haar niet kende, maar iemand anders misschien wel. Wat een onzin dat je het zelf moet durven kijken voor je deelt.

En dan nog: je kunt ook delen zonder te kijken en zonder dat de dader op het eerste beeld te zien is. Iemand anders, die wel durft te kijken en haar zou herkennen....bingo!

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dat van dat ponymens: afschuwelijk. Heb 2 seconden gekeken en weggeklikt, bahbah. Ik moest er gewoon van huilen. Zulke dingen zie ik liever ook niet, zelfs niet een foto!! Maar omdat het telkens voorbij kwam dacht ik: wat is er nou eigenlijk aan de hand.

9. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    op de site van tvnh staat dat de man die het filmpje heeft gemaakt is opgepakt en dat zijn huis gisteren overhoop is gehaald, ook zijn gezin wordt nu bedreigd.

ik zeg niet dat dit zijn verdiende loon is, maar hij had dit toch wel kunnen zien aankomen als je zulke walgelijke dingen doet.

treurig dat zijn familie die er niks mee te maken heeft nu ook gepakt wordt.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Klopt. ;) Gelukkig krijg ik die troep zelden op mijn FB....;)

11. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    er gaat een 2e fimpje rond nu met een blond wijf schijnt ook heftig te zijn.....ben er echt wel klaar mee

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ook ik ben er zo verschrikkelijk klaar mee, heb vanmorgen eerst al die stukjes moeten verbergen en de mensen die dit soort rot berichten aan de lopende band posten heb ik ontvriend. Heb ook al meerdere malen op mijn tijdlijn geplaatst dat ik echt niet blind ben en dat ik echt wel weet dat er zoveel wezenloze rondlopen, en dat ik het zelf wel op zoek als ik behoeft heb om dit soort foto's of filmpjes te zien.

Je kan niet eens meer normaal de krant online lezen, want zelfs daar wordt het continu geplaatst.

13. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Die lees ik om die reden dus al lang niet meer!

14. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    @ Elvira, De mensen die dit delen delen het meestal niet omdat ze denken dat jij daar behoefte aan hebt of omdat ze je ervan op de hoogte willen brengen dat dit soort nare dingen gebeuren, maar omdat ze willen dat de dader wordt herkent en gepakt!

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    @Toke, dat snap ik ook zeker wel hoor! Ik hoef ze alleen niet te zien en wil ik ze wel zien zoek ik het wel op. Ik ga letterlijk over mijn nek en ben gewoon echt van slag net zoals vele anderen.

16. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik heb het tweede filmpje nog niet voorbij zien komen en ga het ook niet aanklikken als dat wel zo gaat zijn. Is die blonde en haar handlanger ook al gepakt?

17. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Het ligt vaak ook aan een aantal mensen die in je news feed voorbij komen die dat delen. Dus als het vooral dezelfde zijn kun je naar hun profiel gaan en uitschakelen dat je hun berichten op je wall krijgt. Ik heb er zelf namelijk ook nooit last van, ik ken een aantal mensen die die dingen delen maar die heb ik dus ook 'uit' staan.

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik word net zo gek vanal die like en win acties.

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Je hoeft de mensen in je lijst niet te ontvrienden. Ik ben erachter gekomen dat je het vinkje : Weergeven in het nieuwsoverzicht even weg moet halen. Dan zie je de nieuwsberichten van diegene niet meer. Dat doe ik zelf ook met mensen die alleen maar op Facebook lijken te zitten om dingen gratis te krijgen en te winnen.... vreselijk die reclames voor wat dan ook. Daar stoor ik me nog veel erger aan dan de schokkende filmpjes die verspreid worden om de daders te pakken.

20. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur

Precies

Ik vind t ook vreselijk, maar je kop in het zand steken en net doen alsof het niet gebeurd helpt niemand de daders te pakken..

Ik kijk het filmpje expres niet, reacties zeggen idd al genoeg.

Deel Deze Pagina