facebook ik kap ermee!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door diaan1982, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat doe ik dus ook, bij mensen die foto's van mishandelde dieren,kinderen of what so ever delen. Ik wil dat niet zien. Word er misselijk van.

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Gisteren kwamen er foto's langs van een close-up van de Shetlandpletter met het verzoek om te delen en die vrouw op te zoeken. Dat was dus niet de vrouw in kwestie, maar een andere dame (professioneel gastouder trouwens) wiens gezicht en naam nu gelinkt zijn aan dat verschrikkelijke filmpje. Die onschuldige vrouw is daar mooi klaar mee, met al die zogenaamde wereldverbeteraars die hebben "meegeholpen" door klakkeloos op delen te klikken. Goed speurwerk, mensen!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ook! Vreselijk zeg ;) Ik heb een oud collegaatje ontvriend omdat ik onderhand tot aan haar onderbroek zag wat ze wel zou willen winnen ;)

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik begrijp je helemaal TS.. ik wil het ook liever niet zien. Iedereen weet dat er vreselijke dingen gebeuren in de wereld en dat er veel zieke mensen rondlopen maar je wordt er zo keihard met je neus bovenop gedrukt op facebook:(
    Ik deel het niet al vind ik het nog zo erg. Het staat op je pagina als je het deelt en ik wil dat niet op mijn pagina hebben. Dan doe ik geen oog meer dicht 's nachts.
    Foto's kan je niks aan doen dat je die toevallig ziet maar filmpjes laat ik voor wat ze zijn. Die ga ik niet meer bekijken.

5. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Wat doet zon volwassen vrouw uberhaupt op zon kleine shetlander?!

6. Aylen

Aylen Niet meer actief

De vrouw die je zag op de close-up was dus NIET de vrouw die op de pony zat... Maar ze leek er op. Dus de fanatieke burger-met-detective-ambities die haar foto erbij geshopt heeft, heeft nu op zijn geweten dat er een compleet onschuldige vrouw aan die dierenmishandling wordt gekoppeld.

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Voor de rest van d'r leven want die foto zal nu van tijd tot tijd overal opduiken... En dan kan ze weer van vooraf aan gaan bewijzen dat ze het niet was. Eenmaal op internet verdwijnt die foto namelijk nooit meer.

En over een paar jaar vind die vrouw haar kind ineens die foto...
    Etc etc...

Goed speurwerk mensen!
    Daarom hebben we daar dus instanties voor.

8. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Weet je...Hier is gewoon een simpele oplossing voor. Benader de vrienden in je lijst die dit soort dingen delen en vraag ze of ze de volgende keer dat ze zoiets delen even willen instellen dat die foto of link niet te zien is door jou. Dit kun je gewoon instellen aan de linkerkant van de knop deel link/deel foto. Gewoon 'aangepast' aanvinken en dan kun je bij 'Dit niet delen met' invullen wie je wilt.

Maar je kunt ook rechtsboven in de hoek, boven een foto of link in je nieuwsoverzicht van Facebook klikken op 'verbergen'. Dan komt er te staan 'Dit verslag is nu uit je nieuwsoverzicht verwijderd'. Daaronder kun je nog klikken op 'alle verslagen van deze persoon verbergen'. Als je daarop klikt krijg je geen enkel bericht meer van deze vriend in je nieuwsoverzicht, maar dan blijven jullie wel vrienden.

9. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur

Oh daar. Weet ik niks van, heb alleen fotos op fb voorbij zien komen van een vrouw OP de shetlander.

Dus ja....

Ben idd mee eens niet voor eigen rechter spelen.

Deel Deze Pagina