facebook instellingen

Discussie in 'De lounge' gestart door Damay77, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Wie kan me wat uitleggen over facebook instellingen?
    Ik heb mijn pagina en foto's ingesteld op vrienden. Dat houd bij mij in, alleen familie en een paar collega's en vrienden. Dus geen vage kennissen.

Maar, nu ben ik ook lid van een paar groepen. Vallen die ook onder mijn vrienden of niet? Kunnen zij mijn foto's zien? Wat kunnen ze uberhoupt zien?

Ik dacht namelijk dat alles ook voor groepen afgeschermd was. Vorige week stuurde iemand van een verkoopgroep mij een PB dat ze iets van mij wilde kopen en ze wist waar ik woonde... ze had op de tijdlijn de naam van mijn dochter zien staan met geboorte jaar en linkte dit aan het geboortebord die ze vlakbij de school van haar dochter had zien staan. Ik heb haar gevraagd of ze mijn foto's kon zien maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen.

Wie weet het antwoord?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Volgens mij niet als die op vrienden staan kan zij die foto's niet zien.

Ik heb hier alles op "vrienden behalve kennissen" staan.

Heb een groepje mensen als vrienden geselecteerd en de rest als kennissen en die zijn mijn foto's en status updates niet.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je lid bent van een groep, dan staan die leden niet in je vriendenlijst. Ze kunnen ook niet op je FB-pagina komen. Jij moet een lid van die groep eerst afzonderlijk accepteren als vriend.

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Is t misschien zo dat je pas recentelijk je instellingen hebt veranderd? Dat je die foto bijv in 2012 hebt geplaatst en dat die nog op openbaar staat? Kun je zien als je op de foto klikt. Trouwens op mijn tijdlijn staat als levensgebeurtenis de geboorte van mijn zoon, weliswaar zonder foto, maar misschien bedoelt ze dat? Die kan nl iedereen zien volgens mij mits je fit echt handmatig bij de levensgebeurtenis aanpast.

Deel Deze Pagina