Pijn in mijn kaken

Discussie in 'De lounge' gestart door 00Wendy00, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik heb wel vaker eens pijn in mijn kaken, vooral ter hoogte van jukbeenderen/oren. Maar dan vaak i.c.m. verkoudheid. Nu merkte ik vanochtend met het spoelen na tanden poetsen dat het water erg zeer deed aan mijn kiezen. En ondertussen heb ik vreselijk pijn in mijn kaken gekregen. Een continu zeurend gevoel, alsof je verstandskiezen zijn getrokken. En als ik lach, buk of hoest dan kan ik wel gillen. Maar ik ben niet verkouden....wat is dit toch weer? Herkent iemand dit? Gaat dit vanzelf weer weg? En wat kan ik doen behalve pijnstilling nemen? Ik ben de afgelopen maand al 2 keer bij de huisarts geweest voor wat anders (al was dat niet voor niks want kreeg ab en prednison) maar ik wil nu niet weer te snel bellen....ik voel me zo ongemakkelijk.

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

heb je geen ontsteking in je holtes???
    hoef ej volgens mij niet percee verkouden voor te zijn...
    en gewoon de arts bellen... daar is hij voor!

je kan beter nu bellen dan dat je vanavond naar de hap moet omdat je het niet meer uithoud van de pijn toch?

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    tandarts bellen!

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

doe je aan tandenknarsen of klemmen s'nachts?

5. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Kan kaakholteontsteking zijn. Even huisarts bellen, krijg je waarschijnlijk antibiotica. Maargoed..gezien de tijd zal je huisarts niet meer werken

Deel Deze Pagina