Hoi meiden, Weten jullie of je op de iphone ergens de opnames van whatsapp terug kan vinden zonder het hele gesprek door te moeten scrollen? Het staat niet bij media.. Misschien ergens anders?
Bij mij staat het wel bij media. Een wit blokje (net als een foto) met zwarte verticale streepjes. Linksonderin staat een microfoontje en rechtsonderin de duur. Of bedoel je dat niet
Bij je bestanden, in de whatsapp map.. Ik heb geen Iphone maar een Android maar ik heb ergens een mapje Mijn bestanden staan tussen de apps.. Dan klik je door en kom je direct in je Opslag terecht.. Dan map Whatsapp zoeken -> Media -> Voice Notes Weet niet precies hoe het met Iphone zit, maar zal vergelijkbaar moeten zijn..
volgens mij als je op de naam van die persoon op whatsapp drukt bovenin krijg je een scherm. Hierin kan je kiezen voor alle media hier staat alles tussen wat er naar je gestuurd is. Ik lees net dat je ze hier niet terug vind. hmmm dan weet ik het ook niet
Nee, ik heb daar niks aan ingesteld. Staat er gewoon tussen. Het heeft dezelfde grootte als een foto. En staat er ook gewoon tussen.
Hmm.. Ik zie nu dat niet alles erin staat. Ging net even een berichtje naar m'n man sturen en die kan ik niet terugvinden, maar van een vriendin staan er wel een paar in. Ook niet alles trouwens.. Dan weet ik het ook niet meer