Van mij Frans en biologie. Helaas begon toen de tweede fase en kon biologie alleen in combi met natuur,- en scheikunde worden gekozen waar ik niet goed in was. Ik moest dus biologie laten vallen ondanks dat ik een 9,5 stond. En jullie?
Mijn favo vak was geschiedenis! (dat kan ook komen door de leraar... die kon zooo enthousiast en gepassioneerd vertellen!)
Wiskunde. En dat is het nog steeds, ik doe wiskunde in mijn vrije tijd voor de lol (en inmiddels ook voor mijn werk)
Geschiedenis, maar op een gegeven moment had ik dat niet meer in m'n vakkenpakket (al vrij snel niet meer geloof ik), toen vond ik levensbeschouwing en maatschappijleer het leukst.
economie (wat was ik boos toen ik een keer een 9,9 haalde ipv mijn gebruikelijke 10 omdat ik een spellingfout had gemaakt)
Scheikunde, superleuk al die proefjes doen. Dan deden we stiekem allerlei andere proefjes tussendoor, hahaha. Frans was ook leuk. Lerares was erg betrokken en we praatten overal over met haar, echt heel relaxt. Het was meer een mix van maatschappijleer en folosofie.
Aardijkskunde & geschiedenis. Geschiedenis zelfs als extra vak gehad. Alleen kon ik toen geen lessen meer volgen omdat het samenviel met aardijkskunde. Echt jammer was dat, daardoor is de passie wel een beetje vervlogen
hmmm vond weinig echt leuk eerlijk gezegd. biologie en aardrijkskunde konden ermee door. gym was ook altijd wel leuk. verder was ik meer te porren voor pauze en uitgevallen uren