Wij zitten al jaren bij nuon maar dat blijkt wel de duurste te zijn! Nu zie ik weleens een reclame spotje voorbij komen van die vrouw van een dubbeltje op zijn kant. Volgens mij kopen zij collectief in iedere maand waardoor je zo goedkoop uit zou moeten zijn. Heeft iemand hier zijn energie afgesloten? En hoe bevalt t?
Zou ik niet mee in zee gaan. Die zijn namelijk niet onafhankelijk maar een onderdeel van de Nederlandse Energie Maatschappij. Op het tros radar forum staat ook een topic en geen enkele positieve reactie daarin.
Had me toen toch maar ingeschreven en we kregen de zogenaamde kortingen te zien. Nou het was alleen maar duurder als dat we betaalden. Hoezo goedkoper! En nu krijg ik steeds spam mailtjes van ze.
ben al mn hele leven bij eneco en ik durf het niet aan om over te stappen, dat spotje is wel erg aantrekkelijk maar toch durf ik het niet om over te stappen
Inderdaad Dan roepen ze dat dit echt het goedkoopste is, maar als je zelf even verder zoekt, blijkt het ergens anders nog veel goedkoper te kunnen. Daarnaast zijn er over de NEM, voor zover ik weet, voornamelijk negatieve ervaringen te vinden.. Ik heb me ook aangemeld, toen ze net begonnen waren, maar het enige wat ik eraan over heb gehouden, is elke maand 3 e-mails met de mededeling dat het nu écht écht écht mijn laatste kans is om over te stappen
Zou het niet doen idd.wat je wel kan doen is Nuon bellen en korting regelen zeggen dat je denkt om over te stappen omdat het bij andere goedkoper kan of het eventueel ook bij hun goedkoper kan. Nee heb je, ja kun je krijgen..
Zou zelf even op internet prijzen van energieleveranciers vergelijken op vergelijkingssites. Als jouw leverancier inderdaad de duurste is is er altijd wel een andere maatschappij waar je op kan overstappen. Wij hebben nu net een nieuwe woning dus net contract afgesloten bij de goedkoopste aanbieder, als het jaarcontract bijna afloopt ga ik eerst weer prijzen vergelijken op internet voordat ik het verleng. Als het ergens anders goedkoper kan stap ik over. Doe dat ook zo bij internet en telefonie, soms krijg je dan ook nog een tijdje korting als nieuwe klant... kan het iedereen aanbevelen
Je kunt inderdaad beter op een vergelijkingssite kijken of je elders voordeliger uit bent. Wij checken ieder jaar via die site en stappen ieder jaar over. Scheelt best wat geld iedere keer. Loont dus zeker de moeite. Ook nog nooit problemen gehad met opzeggen of dubbel betalen ofzo!
Ik heb nooit zin in "die moeite".. maar wil wel besparen dus ga eerst nuon maar eens bellen voor korting
Inderdaad zelf ff shoppen op internet! Of de energie verkopers aan de telefoon aanhoren, die hebben vaak wel goede aanbiedingen. Sloopdecrisis is grote onzin. Ook ik duurder uit met energie, en met de NEM wil ik helemaal niks te maken hebben.
ik zit lekker bij de Nuon. Voor Luc en mij in een appartement van 100m2 betaal ik nog geen 80 euro per maand voor gas en stroom... In ons nieuwe huis van ruim 150m2, drie verdiepingen en een serre zitten we op de 130 euro per maand, voor 3 man. Tot nu toe altijd geld terug gehad.
Eneco 1gezinswoning zit ik op 65 euro per maand. 2 volwassenen 1 kind van 1,5. Ik zet hem altijd kunstmatig op 100 per maand, einde van het jaar krijg ik heel veel terug haha. Ik zit prima bij Eneco. Moet wel zeggen dat ik wel energie bewust ben. Alles op multistekkerdoos en uit. Of uit het stopcontact. Douchen hoeft geen uur te duren. Ik ben erg tevreden over Eneco. Zal vast niet de goedkoopste zijn, maar ik ben erg tevreden.
De Nuon is altijd erg goed met korting geven Wij zitten al jaren bij de Nuon en elk jaar rond de tijd dat het contract weer verlengd moet worden, checken we de dan huidige prijzen bij andere leveranciers. Daarna bellen we naar de Nuon en kan het altijd nog net een beetje goedkoper.. Zo zitten wij echt al jaren heel laag. Sloopdecrisis heb ik vorige jaar naar gekeken, want ja je zou er zoveel mee kunnen bezuinigen..Ja daag volgens mij gingen wij met alles alleen maar meer betalen. wat nou onafhankelijk en goedkoop
Mijn vriend en ik werken al jaren in de energiebranche. En wij stappen elk jaar over. We kijken op gaslicht.com welke op dat moment het goedkoopste is in combinatie met de hoogste bonus en stappen dan de maand van de jaarafrekening over. Zo heb je nooit nare bijbetalingen of dubbele en we krijgen elk jaar rond de 200 a 300 euro overstapbonus. Nuon, Essent, Eneco zijn bedrijven waar wij alleen voor werken, maar zelf nooit stroom/gas bij afnemen. De tarieven zijn duurder en de bonussen niet of nauwelijks aanwezig.
Sinds wij onze kleine hebben staat swinters de kachel hoger en wordt rr uitgrbreid gedoucht. Wel een half uur hihi en om de dag... maar nuon had ons re pakken vorig jaar natuurlijk. Moesten flink bijbetalen en nu betalen we 140 per maand, wonen in een tussenwoning.
Gaslicht.com dus en dan de meest gunstigste. Maar regelen zij dan de opzegging bij je huidigeleverancier?
Nou als ik kijk met exact verbruik op die website is het goedkoopste Energiedirect.nl en dan zou ik per maand 30 euro meer betalen dan nu?
TIP: Laat je gegevens achter bij Consumind.nl! Dit bedrijf zoekt samen met je uit wat voor jou het voordeligst is, en je kunt zelf beslissen of je overstapt of niet. Je krijgt hooguit 1x per maand informatie per mail, en je gegevens worden niet doorgegeven aan derden. Dit bedrijf is echter niet onafhankelijk, maar werken met 2 of 3 energieleveranciers die het afgelopen jaar (gemiddeld) het goedkoopst waren. Mocht een andere energieleverancier toch voordeliger zijn, zeggen zij dit ook eerlijk. Zij kunnen je dan alleen niet helpen met overstappen, maar dat kun je natuurlijk zelf ook doen via website of telefoon van de betreffende leverancier.