Ik ben altijd al wat zwaarder geweest dan gemiddeld. Een aantal jaar geleden flink afgevallen dmv sporten in warmtecabines maar toen ik mijn huidige man leerde kennen en hij van lekker bourgondisch eten bleek te houden uiteindelijk toch weer over gegaan in de slechte gewoonte. Ik at sowieso veel te weinig en drinken deed ik ook nauwelijks. Ik ben er klaar mee en ben sinds een aantal weekjes thuis aan het sporten en het bevalt me zo goed! Ik voel het nu al aan mijn kleding en heb zoveel meer energie. Ik ben qua eten ook goed aan het opletten en drink minstens 2 liter water per dag. Ik doe nu 30 day shred en 7 minutes workout. Foto's van voor en na motiveren mij altijd heel erg, en misschien jullie ook wel. Dus wie trotse resultaat foto's wil plaatsen...... En misschien ook leuk om te vertellen wat je doet. Sporten in de sportschool of thuis of wat dan ook. Als ik straks mijn resultaat bereikt hebt zal ik ook zeker de mijne plaatsen!
Veel succes met afvallen! Volgens mij is er al een topic met foto's van voor en na, met zeer indrukwekkende resultaten, geen idee of hij nog actief is...
In totaal nu zo n 14 kg kwijt Gezonder eten veel op ingrediënten Letten en zo puur mogelijk eten (weinig zakjes en pakjes Maar ook ik snoep nog weleens of eet een frietje.. Ik sport met reset your life (een trainer en oud deelneemster van obese hebben dat opgezet ) en daarnaast doe ik in de sportschool groepslessen maar ook richt ik me veel op kracht. Ik wissel af met de dingen die ik doe om mijn lichaam uit te dagen. Heb ik een keer geen puf dan ga ik niet maar dan maak ik een wandeling of ga op tijd naar bed Nog zo n 10 kg te gaan.. maar het gaat langzaam...
Ik ben nu 20 kilo afgevallen, maar moet er nog 20. Een voor foto heb ik niet zo bij de hand. Die maakte ik amper. Maar ik ben naar een dietiste gegaan en ik sport minimaal 3 x per week met hartslagband. De trainer heeft een speciaal programma voor me opgesteld. En geregeld evalueren we dat programma. De dietiste is voor de stok achter de deur, maar vooral voor wanneer ik op gewicht ben. Dan moet ik t zien te behouden. Dat is het moeilijkste. Alhoewel ik nu zo'n aanpassing in levensstijl heb gedaan, dat ik mij niet kan voorstellen dat ik terug zal vallen. Wil nooit meer zo zwaar zijn.
Ik plaats wel vaker voor-na foto's omdat t leuk blijft Hier dus 57 kilo kwijt en na een correctie van de huid ziet het er best wel oké uit. Met gastric bypass (4.5 jaar). Haal m wel weer weg vandaag, foto was puur gemaakt om een nieuwe broek te beoordelen
@nora86 waaaauw! Respect meid! Looking good @hier vind een beetje raar om foto's van na mijn bevalling vergeleken met nu te plaatsen. Bij is het een kwestie van ontzwangeren vind ik & ben pas kort geleden pas echt begonnen met sporten voor een strakker & sterker lichaam
View attachment 455834 Ik ben inmiddels 37,5 kilo (op deze foto's was t nog 34kg) kwijt met Weight Watchers, 1x per week fitness en heel veel wandelen.
Wow leuke topic!! Super echt mooi om te zien!! Ik ben nu ook bezig met afvallen wil graag 28 kilo kwijt =) Liefssss
Wauw jullie zijn er allemaal prachtig uit... Ik plaatst hier over een hele tijd een voor en na... Net begonnen
Wow! Goed hoor! Ik ben ook begonnen met WW en inmiddels 3 kilo kwijt. Hoe lang heb jij hierover gedaan?
Oh, wat goed van jullie. Hier is het ook echt nodig om wat kilo's kwijt te raken. Maar ja, de welbekende knop he. En ik weet dat ik het kan als ik eenmaal ben begonnen en een paar weken in het ritme zit. Pfffff....