Hai! Ik heb een nieuwe telefoon (s8 plus) maar mijn meldingen staan allemaal door elkaar en ertussen staat mensen die je misschien kent. Wie weet hoe ik dit goed krijg zodat de nieuwste meldingen bovenaan staan? En dat die mensen die je misschien kent er tussen uit gaat? Vind dit echt heel vervelend. Tnx!
Rechts boven dat blok staat toch gewoon een kruisje of een vinkje dat je kan openklikken waar je dat kan afzetten?
Ik denk dat je met je telefoon de nieuwe de ge-update app van fb hebt. Ik heb het nl na het updaten ook.
Ja, ik heb het ook. Ik vind Facebook echt niets meer aan de laatste tijd. Veel reclame, updates van dagen terug, veel dingen die niet meer zichtbaar zijn in je nieuwsoverzicht. Ben eigenlijk een beetje klaar met Facebook...
Hier ook sinds de update elke dag berichten van 3/4 dagen geleden. Zeer irritant, en het gaat helaas niet weg.
Dit heeft niks met je nieuwe telefoon te maken, maar met een update van Facebook. Hopelijk snel een nieuwe update, zodat alles weer een beetje op volgorde staat. Mensen die je misschien kent en verkoopgroepen staan heel vaak in je nieuwsoverzicht, hoogst irritant! Net als allemaal berichtjes en vind-ik-leuks van vrienden bij mensen die je helemaal niet kent. Het enige dat helpt is continue weg blijven klikken...
Echt heel irritant inderdaad. Ik zet het nu telkens handmatig goed door op het menu (symbool met 3 streepjes) te klikken en dan bij 'feeds' de optie 'meest recent' aan te klikken