Ga niet alles door spitten. Maar deel je mening. Van wat ik er van begrijp. Iemand heet het zelfde als je aankomende kindje. Stond bij je man in zijn lijst. En die is weer vriendin van zijn ex-vrouw. Mannen staan denk over het algemeen niet stil wat betreft namen ik ook niet trouwens. De naam van mijn dochter vond ik prachtig. Tot ik iemand tegen kwam die het zelfde heten( een meisje bij mijn zoon op school ) En was helemaal vergeten dat ze zo heten. Dat meisje. Zelfs ( vrouwen vergeten dit soort dingen). En geen moment getwijfeld de naam bleef zo als die was. Want het was de naam die ik had uit gekozen. En al zijn er duizenden die zo heten maakt niks uit. IK heb hem uit gekozen en ik vond het de mooiste naam en dat is wat telt. Denk dat je te veel na denkt er over. Zenuwachtig aankomende bevalling hormonen( oei wat kunnen die vervelend zijn, al gehele gedrag.s verandering die hormonen met twee zwangerschappen kende mij zelf niet zo terug en zo heftig) Als het echt zo erg is dan moet je op zoek naar een andere naam en was het niet de naam van je keuze. Want de keuze die je gemaakt hebt was jou keuze wie ook verder zo heet. Ja toch En veel geluk en sterkte met de aankomende bevalling en dat je een mooi lief kindje in je armen mag krijgen.
Dit ga je vast ook als een aanval lezen maar het is tijjd om volwassen te worden En nee ik denk niet dat het je hormonen ik denk dat je te onzeker bent wat maakt het uit wie hij in zijn lijst heef...zzijn wel andefe dingen om je druk over te maken
Whooh heftig!! Je man mag toch zelf beslissen wie hij in z'n vriendenlijst heeft? Vind het ook niet echt chique om zijn facebook na te pluizen.
haha.. ik snap je wel hoor ik was ook zo op het eind.. VOL HORMONEN gewoon je naam houden, en erover op houden.. over een paar weken vraag je je af waarom je zo erg gereageerd hebt wij hadden de naam van onze zoon al vroeg gekozen.. tijdens mijn zwangerschap zijn we verhuisd.. en toen zag ik opeens ONZE naam op het raam van de overburen staan.. toevallig ook een zoontje paar weken ouder dan mijn zoon, met de zelfde naam.. leuk vond ik het toen ook niet.. maar ik heb toch de naam gehouden.. en daar ben ik wel blij om !
Helemaal mee eens! Kom op meid, concentreer je lekker op je a.s. bevalling, je kindje en geniet zoveel je kan
Jezus man, dan kan TS last hebben van der hormonen, onredelijk doen of weet ik veel wat, maar kan het niet iets genuanceerder gebracht worden door sommigen? Ik sluit mij wel bij pnirmal aan, maar zijn we niet allemaal ergens onwijs onredelijk mee geweest mede door de hormonen. Ik in ieder geval wel hoor! Waarschijnlijk kunnen zowel zij, als haar man, hier over een paar maanden hartelijk om lachen. Reacties als: ARME MAN, gaan er dan bij mij ook niet in. 1000 andere mannen met hem, moet hij eens weten hoe pijnlijk bevallen is .
Ja en er zijn elke dag mensen die bij de huisarts zitten met een schimmelinfectie aan hun grote teen . Dus wat? Mag TS niet even lekker zelf uitmaken waar ze zich druk over maakt? En nee, dit zijn geen hormonen.
Blijkbaar mis je Facebook voldoende om in de FB van je man te snuffelen? Ik kan werkelijk geen touw vastknopen aan je relaas. Jij vindt fb niet leuk maar dan kun je je man toch niet dwingen het ook niet lruk te vinden? En wat een gezever over de naam van je kind...er zijn nou eennaal meer hondjes die Fikkie heten.
Ik kan maar 1 ding zeggen, maak van jouw probleem niet zijn probleem. Ik ga ook niet mee met mijn voorgangers dat dit je hormonen zijn. Straks is het weer ontzwangeren en daarna zijn het weer de slapeloze nachten van een ziek kindje die als excuus komen.....Jij bent ergens onzeker (angst?) en dit bespreken met je man zou niet verkeerd zijn want nu schuif je het naar hem en dit is oneerlijk.
Ik heb alleen de eerste en laatste pagina gelezen. Ik snap TS haar gevoel wel. Haar man heeft gelogen over de naam (hij kent dus blijkbaar wel iemand) en deelt dingen uit zijn leven via FB waarvan TS vindt dat die mensen niet behoren tot hun gezamenlijk leven. Ik snap wel dat dat pijnlijk is. Mijn man en ik hebben wel eens samen elkaars vriendenlijst op FB doorgenomen om te kijken of daar mensen tussen zitten die er eigenlijk niet thuishoren. Toch niet raar? Is maar net hoe je daar gezamenlijk tegenaan kijkt.
Ik heb geen idee wie er tussen mijn man zijn vrienden staan. En eigenlijk maakt me dat ook niet zoveel uit. TS ik denk dat het toch ook wel een beetje bij het termijn van je zwangerschap hoort om zo onzeker te reageren...of heftig te reageren. Wat hij heeft gedaan ( vergeten dat er inderdaad iemand is met die naam...) is niet zo erg...een beetje vervelend misschien ...maar niet heel erg
Man was misschien niet eens bewust van die naam.. Veel Mannen zijn net aliens, sim-pol. Ik wed dat de helft van de mannen gewoon niet eens weten wie ze in hemelsnaam op FB hebben.