Misschien ben gewoon een beetje dom hoor , maar als ik op de tablet op FB ga kan ik helemaal nergens vinden waar ik iemands foto's/fotoalbums kan bekijken. Ik zie alleen maar de opties "bericht schrijven" en "foto delen". Dusse....ligt het aan mij, of ben ik niet zo dommig als ik me voel .
Heb je de FB android app? Je weet dus wel hoe je een vriend moet opzoeken? Als ik naar het profiel van een vriend ga, staat onderin een balk met Prikbord, Info en Foto's. Als je dan op Foto's klikt, zie je de albums van diegene. Succes!
Ja, ik heb die app gedownload, maar als ik bij een vriend ben zeg maar, zie ik onderin niet die balk die jij beschrijft.
Hier inderdaad ook die blauwe balk onderin, mijn moeder daarintegen weer niet.. terwijl zij net als ik een android heeft alleen een ander merk tablet..
Die balk onderin is alleen als mensen nog een oud FB profiel hebben Mensen met de nieuwe tijdlijn staat er gewoon bovenin langs de profielfoto : info/foto's/vrienden/kaart/vind ik leuks, etc en niet meer onderin
Inderdaad. Ga naar de persoon en bij iemand met een timeline zie je gewoon onder het brede plaatje staan about/photo's etc. etc. Werkt hier gewoon op de Android tablet. Als het om zelf uppen van foto's gaat heeft FB haar app verkloot en up je alleen nog maar foto's naar je mobiele map. Ik gebruik daar nu tegenwoordig 'my Album Pro' voor. Vanuit die app kan je al je albums benaderen en de foto's direct in dat album plaatsen. De heb ik overigens via Aptoide gedowned. Dan kost het niets .