Ik heb hier namelijk een man die he-le-maal niks weet. owja, sloffen. en laat ik nou net zijn lootje hebben... Dus wat staat er op het verlanglijstje van jou man? Misschien kan ik (en vast vrouwen met mij) daar dan inspiratie opdoen.
Hier ook nooit een lijstje maar ik weet altijd wel wat, en anders koop ik iets wat ik wel leuk vind haha.. Zo vind ik het geurtje van JPG nog steeds heel erg lekker ruiken,hij zal er niet om vragen dus geef ik het hem dan. Hij doet het toch wel op Of net zo als nu heeft hij een x box spel op het oog en ik weet dat hij het bord spel risk nog eens een keer wilt kopen. Ook vind hij de doucheschuim van rituals heel erg lekker vd mannen lijn. Maar goed mannen en lijstjes is denk ik zelden een goede comi..
Ws hier geen kado's wegens geen budget, maar hij had het van de week over dit soort speakers. Skrillex - Cinema Water Speakers |HD| - YouTube
Mijn vriend heeft op zijn lijstje staan; - Stripboeken - Vechtspelletjes voor op de SNES - Anime DVD's Mijn vriend is een nerd.
@shampoo, de strips zouden hier ook weleens een succes kunnen zijn. dvd speler hebben we niet en voor de ps2 en wii hebben we spellen genoeg. Vriend van ons koopt alles nieuw en is er na een maand flauw van en dan krijgen wij die. We hebben een budget van 20,-- pp afgesproken, doen met een grote groep.
mijn probleem is vooral dat het binnen een budget van +/-20 euro moet passen. Is afgesproken in de groep en ook budgettechnisch komt het deze maanden ff niet goed uit om iets meer te doen. En hij krijgt elk jaar sloffen en een geurtje, dus wil eigenlijk wel eens iets anders. lijstje tot nu: sloffen geurtje stripboek
Je kan van de saaiste dingen de leukste surprises maken... Als je een beetje creatief bent Koop een paar sokken en maak er grappige konijntjes van... Ik noem maar wat!
Mijn man heeft een hele lange lijst met wensen... Een grotere tv Een volvo Een nieuwe computer En call of duty ghosts... Een smith en nogwat vest van 129,00 En een paar schoenen van 250,00 Onbetaalbare dingen dus... ik moet dus zelf ook goed gaan nadenken voor de kerst! Ik hoop komende maand lekker veel fooi van mijn werk te krijgen zodat ik misschien toch dat vest voor hem kan kopen daarvan!
Als hij al een lijstje maakt, dan staan daar altijd sokken op. Vorig jaar vroeg hij een cd van 1 of andere artiest (ik heb niet onthouden welke) Geurtjes heeft hij inmiddels genoeg. Ik geloof dat hij dit jaar een nieuwe electrische tandenborstel vraagt.
Mujn man vind boeken over sporters altijd wel leuk. Er zijn nu veel boeken over voetballers te krijgen, maar hij heeft ook een boek van Andre Agassi en wil graag het nieuwe boek van wielrenner Rasmussen (over doping enzo). Als jou man ook zo'n sportfanaat is kan dit misschien leuk zijn?!
Waarom zou je een volwassen man sokken in de vorm van een geknoopt konijn willen geven Ben heel nieuwsgierig naar het gezicht wanneer iemand zoiets krijgt!
Bon voor de bioscoop voor 2 personen inclusief oppas. Zit je wel rond de 20 euro en kan je mooi zelf mee
Verlanglijstje van man hier: sokken fietslampjes haspel voor de telefoonaansluiting (ivm modem die nu halverwege een muur zit, omdat daar de aansluiting zit).
Lijstje van mijn man: - grasmaaier - bart smit bon (om computerspelletjes te kopen) - gta 5 - fietspomp - aanvullingsset boortjes - kledingbonnen
dat vind ik ook wel een goeie! surprises maken vind ik zonde van het geld. Ik zal hem nog eens vragen of ie een nieuw stuk gereedschap moet. Anders koop ik hem gewoon een pot muurverf in de kleur die ik leuk vind voor de woonkamer.
Met een budget van 20 euro zou ik hier uitkomen op iets van gereedschap of boeken, dat is altijd goed. Ter opvulling van het budget gooi ik er ook nog vaak wijn, speciaal bier of nespressocups tussen . Succes!