Hoi meiden, Ik heb een hele leuke bikini gezien met bijbehorend rokje wat me heel handig lijkt als je continue achter een dreumesje aan moet lopen, maar ik ben wel een beetje een schriepert want ik vind het best veel geld voor die paar keer dat je het draagt. We gaan wel 12 dagen naar Lanzarote dus daar zal ik het sowieso veel aandoen. Totaal ben je dan 68 euro kwijt. Als ik er zo in ene over nadenk valt het wel weer mee toch voor esprit. Maar ja hou het dan wel bij 1 bikini hoor. Wat geef jij uit aan bikini/badpak? en hoeveel heb je er? de bikini: het rokje:
ben meestal rond de 30/40 euro kwijt. Koop bijna altijd bij wehkamp mijn bikini's. Ben daar heel tevreden over. Ik heb 4 of 5 bikinis
ik koop ze ook bij wehkamp. heb er meestal 2. vind 30 euro meer dan zat. ik koop ze meestal aan het eind van de zomer met veel korting. en daar komt bij dat ik niet veel in bikini loop. wel met vakantie met zwemmen maar zo gauw ik uit het water kom doe ik mn shirtje of strandjurkje weer aan
Liefst zo weinig mogelijk. Maar heb best een grote cupmaat en niet superstevige borsten, dus moet echt uitkijken wat voor bikini ik neem!
Teveel..volgens mijn man...8).. Heb even moeten tellen....heb er nu 9....(7 bikini's/tankini's en 2 badpakken) In verschillende prijsklasses 20 - 60 euro..nieuw uit de winkel..maar ook nieuw van MP.... Tja..heb een bikini/badpak tik..........en een schoenen......en een tassen ...
Ik heb 1 echt mooie bikine, heb ik al een aantal jaar, die was rond de 60 euro geloof ik. Twee jaar geleden heb ik een super mooi badpak gekocht van ERES, die was wel 190 euro!!! (Durfde ik niet aan mijn man te vertellen hoor ). Maar daar doe ik dan wel jaren mee, ik verzorg heb goed en ben er dan ook heel erg blij mee!
ik heb nu een zwbikinki en die was 68 euro maar ook h&m bikini's van 15 euro vroeger gaf ik meer geld uit aan bikini's wel rond de 150 euro... maar nu vind ik dat veel geld, vooral als veel naar het strand gaat ze worden zo snel lelijk...
ik koop meestal een bikini van rond de 60 euro, vind het best veel geld voor zon lapjes stof, maar dan heb ik wel een degelijke die wat langer meegaat. Vind het lastig om er een te vinden die mijn borstjes nog wat laat lijken, haha.
Ik heb net een nieuwe bikini gekocht. Was 80 kwijt. Erg veel maar met een grote cupmaat is het voor mij belangrijk dat de boel blijft zitten.
heb een jurk en hoed gekocht van bij elkaar ongeveer 70 euro en heb een bikini met rokje van 50 euro of zo bij elkaar wil nu nog een tweede bikini kopen voor vakantie dalijk zal ook wel rond de 50/60 euro liggen dus bij elkaar kleine 175 euro valt mee
Ik heb een stuk of 4 bikini's want koop elk jaar een nieuwe terwijl de andere nog helemaal niet versleten zijn Máár.... volgens mij ben ik een goedkope... ik koop ze meestal bij de Hema. Daar kun je broekje en topje apart kopen. Ik heb namelijk het probleem dat ik heel smal ben. Dus broekje en topje van een andere maat. Koop ik een setje compleet dan is het broekje altijd te groot
ik heb een bikini van ongeveer 70 euro en die zit nog altijd prima en heb hem nu 2 jaar. Vind hem nog steeds leuk en past ook nog! dus denk niet dat ik dit jaar weer voor bikini ga shoppen (wat ik overigens vreselijk vind: bikini shoppen)