Heb nu sinds een aantal dagen de waarschuwing ; HTTP 500 Interne server fout Rest van internet en dus alle andere sites werken verder prima ? KPN zegt dat bij hun alles naar behoren werkt, ook facebook. Heeft iemand van jullie dit ook ?
Browse geschiedenis, en Cookies al verwijdert.............niks !! Ooooh wat zijn we dan verslaafd zeg ! Maargoed al bijna 3 dagen geen FB ! Wie weet raad ?
Ow ik had daar toestraks ook wel eventjes paar keer last van... maar daarna deed ie het weer... zal wel aan facebook server liggen denk ik.. rest deed het hier ook gewoon 3dgn geen facebook geen last van gehad.. alleen ff 2x deze aaf
Ik had hier ook al een berichtje over geplaatst. Ik heb hier dus ook last van. Soms doet hij het wel en soms niet. Weet niet hoe dit kan. Maar het gaat nu al een paar dagen goed....
Ja ik kan nu ook niet op facebook. Pff.. en ik was zo benieuwd naar iets wat op facebook staat, nu weet ik het nog niet! :x
Dat helpt toch niet? Als je dan bijvoorbeeld de statusupdates wilt bekijken, en je klikt daarop, is bij mij alles weer weg. Ik kan er nu ook weer eens niet op. (What's new).
Bij mij doet ie het de hele week al niet. Allemaal mailtjes van nieuwe berichten op mn prikbord en ik kan ze niet eens lezen!