Facebook raagje...Wie helpt mij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik zit sinds een tijdje op de tijdlijn op Facebook. Maar ik vind het helemaal niks. Ik snap de volgorde van de berichten niet meer, kan zelf amper iets terugvinden. Maar ik kan nergens vinden hoe je dit kunt herstellen. Het moet volgens mij wel mogelijk zijn, want ik zie dat anderen nog wel de oude status hebben en alles gewoon op chronologische volgorde staat.

Wie kan mij helpen?

2. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Volgens mij gaat alles over op tijdlijn.
    Bij mij ist laatst automatisch gegaan, en kan ook niet vinden waar ik het kan herstellen.

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zo wordt facebook gewoon uiteindelijk. dus denk dat dat niet meer te herstellen is..

eraan wennen wordt het dus denk ik

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Maar hoe kan het dan dat anderen het niet hebben?

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je kan er voor kiezen het eerder te doen dan druk je er zelf op. over een paar maanden zal fb het allemaal overzetten naar nieuwe look

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Okee duidelijk!! Wel jammer...

7. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Je kunt bovenaan kiezen (of je nu wel of geen timeline hebt gekozen; ik heb namelijk reeds de nieuwe timeline, maar wel chronologische volgorde van berichten) om berichten te sorteren op 'meest recent' of op
    'topverslagen'.

Je ziet dit -uit mijn hoofd- als je op 'nieuwsoverzicht' (alle berichten van je vrienden) bent en dan rechts bovenaan de woorden 'berichten sorteren'.

Succes!!

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Uiteindelijk wordt alles overgezet. Maar op je eigen pagina staat het gewoon in chronologische volgorde hoor. Alleen staat het tijdlijntje in het midden en wisselen de berichtjes elkaar links en rechts af.

Ik vind het juist wel leuk eigenlijk. Ben meteen overgestapt toen het geïntroduceerd werd...

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou ik vind het ook helemaal niks..
    Maar mijn moeder had er ook op geklikt, en die heeft het nu dus ook.
    Ik zal haar dat programmaatje eens laten zien, misschien werkt het wel. Thnx!

Deel Deze Pagina