Hoi, Ik dacht misschien weet iemand het hier? Ik wil graag de reacties printen /bewaren (+het bericht) van een bericht op een Facebookpagina die ik zelf beheer. Het zijn felicitaties aan iemand die zelf geen Facebook heeft, dus het leek me zo leuk dat voor diegene uit te printen. Iemand een idee of dat kan? En hoe? Het zijn behoorlijk veel reacties, soms met foto en smileys, dus 1 voor 1 knippen en plakken zie ik niet zo zitten
Pfoeh, volgens mij kan dat niet via Facebook zelf, maar zou je bvb een aantal schreenshots kunnen maken? Die plak je dan in words en dan kun je het hele bestand uitdraaien. Zo heb je per screenshot een aantal felicitaties tegelijk.
Ja ik kwam ook niet verder dan printscreens. Het zijn ruim 300 reacties, dus ik hoopte op een makkelijkere manier 😁 Dan weet ik wat ik te doen heb haha
Als je op je pc printscreen doet dan heb je een groter oppervlakte. Dus hoef je dat minder vaak te doen. Als op je telefoon. Maar misschien was je dat al van plan. En anders je telefoon meenemen haha. Succes