Facebook reacties verwijderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Thunder, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Een keer toen iemand me een fijne vakantie wenste. Ik wil niet dat op FB staat dat ik niet thuis ben, dus verwijderd en even een berichtje gestuurd waarom.

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ja hoor. Ik verwijder gerust een berichtje als die me niet aan staat.
    En soms ook nog eens de persoon zelf. Ik had iemand in mijn lijst die constant op berichtjes reageerde die een andere naar me stuurde, zo irritant.

3. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ja, met het bericht waarop werd gereageerd. Als een discussie ontaardt in persoonlijke aanvallen.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Heb helemaal geen Facebook meer, bevalt prima :)

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Als mensen geen leuke reactie geven dan doe ik die zeker wel eens verwijderen en als het me te ver gaat dan laat ik dat die persoon in kwestie ook weten, gelukkig komt het zelden voor :D

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik haal vaak gehele status weg enz. Veel foto's staan er ook maar tijdelijk op.
    Ik heb alleen familie en goede vrienden.
    Niets van kennissen, klklasgenoten uit een vaag verleden of iets.
    Dus die 40 mensen die ik er op heb zitten zeggen (bijna) nooit iets naars of vervelends. In ieder geval niet zo bedoeld.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb groepen gemaakt. Zo heb ik de groep: "Mensen die niet alles hoeven te weten" of "collega's" , "familie" etc...

Als ik een bepaald iets bijvoorbeeld alleen aan familie wil richten, dan vink ik alleen familie aan. Lekker makkelijk.

Heb weleens reacties verwijderd ja... Geen problemen mee. Het is wel MIJN fb.

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Zo heb ik het ook. Ik verwijder wel eens tags. Hou er niet van om overal op getagd te worden.

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hmm, nee. Meestal like ik alle reacties, behalve die van hen. Of ik reageer als enige niet op hun reactie :D
    Maar over het algemeen verwijder ik vervelende mensen uit m'n lijst of als het over familie gaat, lekker op de niet-toegankelijk lijst. Ik zit op FB voor m'n plezier, dus ik heb geen zin in hun gezeur.

Deel Deze Pagina