Mensen die denken dat ze iets steunen over onderzoek naar borstkanker. Triest. Doneer een euro voor je status, dat schiet tenminste op.
Weer zoiets belachelijk zoals die bh kleur.. Mensen denken dat ze daar andere met borstkanker mee steunen.. Echt triest
Dit is de mail die ik kreeg: Haai! Eén van mijn vriendinnen heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker. Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!! Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ??? CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwen Nu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen!
Weer zoiets belachelijks, wist helemaal niet wat je bedoelde en heb het ook nog niet voorbij zien komen, maar ik doe er niet aan mee. EDIT: verrek, ik zag vandaag al een keer bloody mary staan en net ook cointreau. Weet nu wat het dus betekent, en heb gereageerd bij cointreau.
Het is hetzelfde spel als 2 of 3 jaar geleden. Echt jammer, ik vind het idee op zich leuk, maar waarom nu weer precies hetzelfde?? Er is ook al eens geweest dat je moest zeggen "i like it..." en dan waar je handtas op dat moment stond. En vorig jaar was het een kleur. De kleur van de BH die je op dat moment aan had.
Vorig jaar hadden ze dat met weken en eten ofzo. Stond gelijk aan geboortedatum ofzo? Ik had er neer gezet; ik ben 8 weken en ik heb zin in twix. Leuke sms'jes dat ik kreeg joh
Doe aan dat soort dingen dus echt niet mee. Je steunt hiermee niemand, vooral toen niet met bh kleur. Borstkanker en dan over bh's gaan beginnen? Alhoewel ik de reacties bij mensen wel grappig vindt.
Ik ben er zo achtergekomen dat mijn schoonzus en zwager verloofd waren haha, ze zouden savonds langskomen om het te vertellen, maar ze kon het niet helemaal stilhouden
Hoezo is het nou weer triest? Ik vind het een goede actie, gaat wellicht niet zozeer om steunen als om mensen weer eens stil te laten staan bij borstkanker. Het onderwerp onder de aandacht brengen. Kan toch geen kwaad. En zo te zien helpt het want ik zie het op facebook voorbij komen en nu ook al hier op ZP.
Maar wat hebben de mensen met borstkanker er aan om het 'onder de aandacht' te brengen? Ze worden er niet beter van helaas. Als al die mensen er zo bij zouden stil staan EN zouden doneren aan organisaties die onderzoeken etc starten zouden ze uiteindelijk geholpen zijn. Helaas is dat hier meestal niet het geval en gaat zoiets rond omdat het gewoon leuk is volgens sommige.
Natuurlijk zullen er ook mensen zijn die er niets mee doen, of het alleen "leuk" vinden, maar al zou er maar 1 bij zitten die nu denkt, laat ik daar weer eens een donatie aan doen o.i.d. Heb je al winst lijkt mij
Ooooooooo dat is het dus! Ik vond het al raar al due statussen contreau, whiskey enz. Kan toch niet zo zijn dat iedereen toevallig aan de drank gaat :d
Ben het wel met je eens, al vind ik het wel een 'leuke' en goede achterliggende gedachte.. Daarbij zijn bh's juist extra belangrijk bij mensen met borstkanker (in het verleden), dus die combinatie is nog niet eens zo heel raar (misschien in de context van kleur wel)..
Hier is al een topic over meiden.... http://www.zwangerschapspagina.nl/spelletjes-raadsels-puzzels/386948-doen-jullie-mee-borstk-actie.html Deze sluit ik.