Ik wil graag een elektrische tandenborstel kopen voor mij maar ook tevens eentje voor de kids. Welke moet ik nu kiezen? Ik twijfel tussen 2 merken vandaar ook de keuze tussen deze twee.
Mijn man en ik hebben allebei een braun, maar die van mij werkt niet goed. Is snel leeg. Maar die van mijn man werkt wel goed! Deze is het: Braun D 12.513 | BESLIST.nl | Laagste prijs Die sonicare dingen lijken me geweldig. Maar zoooo duur! Dus ja, welke je moet kiezen..? Heb je al op kieskeurig vergeleken?
Ja ik vindt ze ook duur de phillips...maar ja als ze beter zijn he... Nog een vraag....hoe lang doe je met zo'n opzetborstel?
Ik heb nu een van Oral-B maar mijn tandarts zei laatst dat als ik toe ben aan een nieuwe beter voor een Sonicare kan gaan....
Ja sorry, dat had ik er even bij moeten vermelden Had te maken met vorm/oppervlak van mijn tanden en kiezen... Volgens haar kan ik met een Sonicare alles veel beter poetsen dan met een Oral-B.
hier hebben de kids ook een braun oral b net als ons.... opzetborstels laatst bij de trekpleister gekocht 9 voor 25 euro, maand of 4 doen we er zeker wel mee....
Volgens mij moet je er officieel 4x per jaar een nieuwe borstel op zetten. Maar dat doen wij dus niet.
Als je eenmaal gepoetst hebt met een sonicare (sonisch!), dan vind je het geluid van een Braun echt oorverdovend! Ik wil nooit meer een andere. Doe ook zo'n half jaar met een borsteltje.