facebook: tijdlijn is dit nieuw?

Discussie in 'De lounge' gestart door annetske, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik open facebook net en zie tijdlijn... dus ik druk er op en dan wordt je hele pagina in een tijdlijn neergezet in ene... Goed heel leuk allemaal, mijn laptop kan het amper aan haha krijg steeds in beeld dat het teveel geheugen neemt ;) en hoe zit het met de privacy? weet iemand dit? kan iedereen dit nu zien? of kan ik het nog afschermen voor de Niet vrienden? weet iemand dit? druk ik nl bij niet vrienden op het profiel krijg ik de hele tijdlijn te zien, dus daarom heb ik het idee dat nu ook iedereen die van mij kan bekijken :(

2. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar staat dat dan? Kan het niet vinden.

3. topper12

topper12 Niet meer actief

#3 topper12, 8 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2012
    Alle nieuwe opties die facebook invoert schijnen standaard voor iedereen zichtbaar te zijn. Dus je zult elke keer opnieuw je privacy-instellingen aan moeten passen als je niet wil dat iedereen het kan zien ;)

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Tijdlijn bestaat al even, maar ik vind het persoonlijk maar niets.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik vind de tijdlijn ook niks, echt irritant zelfs

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Tijdlijn bestaat sinds afgelopen december. Let op: als je eenmaal een maakt kun je nooit meer terug! Veel mensen schijnen het niets te vinden, dan baal je wel even als je niet meer terug kan.

7. singa

singa Niet meer actief

wel waardeloos dat je altijd je privacy weer aan moet zetten. dan is dat bij hyves wel iets beter geregeld.

Deel Deze Pagina