Ik open facebook net en zie tijdlijn... dus ik druk er op en dan wordt je hele pagina in een tijdlijn neergezet in ene... Goed heel leuk allemaal, mijn laptop kan het amper aan haha krijg steeds in beeld dat het teveel geheugen neemt en hoe zit het met de privacy? weet iemand dit? kan iedereen dit nu zien? of kan ik het nog afschermen voor de Niet vrienden? weet iemand dit? druk ik nl bij niet vrienden op het profiel krijg ik de hele tijdlijn te zien, dus daarom heb ik het idee dat nu ook iedereen die van mij kan bekijken
Alle nieuwe opties die facebook invoert schijnen standaard voor iedereen zichtbaar te zijn. Dus je zult elke keer opnieuw je privacy-instellingen aan moeten passen als je niet wil dat iedereen het kan zien
Tijdlijn bestaat sinds afgelopen december. Let op: als je eenmaal een maakt kun je nooit meer terug! Veel mensen schijnen het niets te vinden, dan baal je wel even als je niet meer terug kan.
wel waardeloos dat je altijd je privacy weer aan moet zetten. dan is dat bij hyves wel iets beter geregeld.