Hoe iemand opzoeken via marktplaats?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ik heb laatst wat gekocht via marktplaats...twee traphekjes , die ben ik gaan ophalen. Bij aankomst bleek niet alles compleet te zijn...erg balen want ik had er lang voor gereden (half den haag was twee weken voor de nss top afgesloten). Mevrouw had beloofd te gaan zoeken, ze waren nu aan het verhuizen...paar x gemaild of ze het al had gevonden maar helaas...
    Laatste keer toen ik maar weer eens gemaild had, bood ze zelf aan om dan maar mijn geld terug te geven, want zonder die onderdelen heb ik niks aan die hekjes...maar of ze nog een week de tijd mocht krijgen om verder te zoeken ...nou vooruit dan maar....nu twee weken verder en sinds vorige week bezig om een reactie op mijn mailtjes te krijgen. Maar helaas helemaal niks.....zooooooo irritant! Het waren nette mensen in een mooi huis, dus ik vertrouwde het maar en had geen zin om weer dat hele eind later terug te komen...

Maar nu wil ik proberen om via een andere advertentie contact met ze te krijgen, kijken of ze reageren...alleen ik geen idee hoe? Via google lukt het mij niet hun naam op marktplaatst is te kort en wordt geassocieerd met andere artikelen...

Iemand een tip?

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Naam.. Tel.. Of iets dergelijks invullen in zoekveld

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Heb je nog de advertentie van de traphekjes of is die al verwijderd? Dan kun je namelijk alle advertenties bekijken van de aanbieder.
    Ik ben wel heel goed in het vinden van mensen via internet, wil je me de naam anders PB-en?

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    De advertentie is al verwijderd helaas... Ik kwam net zelfs haar achternaam tegen in 1 vd 15 mailtjes(!)... Maar zelfs daarmee lukt het me mij om een andere advertentie te vinden...(misschien bieden ze gewoon niks meer te koop aan?), heb haar wel op fb gevonden is ze niet echt actief op...ik zal je pb-en novaa alvast bedankt!

Deel Deze Pagina