hallo wij zijn maandag naar duinrell geweest wat een verschrikking was dat zeg aangekomen in duinrell nog niks aan de hand totdat ik een flesje drinken wilde pinnen ja mevrouw dat kan niet nou had ik toevallig nog wat geld op zak daarna dachten me vriend en ik we gaan in de overdekte wild waterbaan nou wat een elende blijkt dat ding niet eens waterdicht te zijn nee we krijgen de volle laag in de nek mijn vriend sjaggie omdat een hekel heet aan natte kleding dus wij willen eten was de paardestal ofzo dicht dus moesten we naar de ingang omdaar wat te eten wat een ranzig eten heb nog nooit zulks slecht eten gehad en was het nog duur ook nou wij met volle moet de tikibad in nou het leek wel of we uitgerookt werden leterlijk en dan nog die kleine pashokjes(later zijn we in zo'n famillie hok gegaan maar die kon je weer niet opslot doen) later gaan we in een glijbaan op zo'n 2 persoons lucht ding nou we vonden het levensgevaarlijk het werd ineens donker dus je wist niet welke kant je op ging knalde bijna met mn hoofd tegen de wand mijn vriend en ik zijn binnen 1.5 uur uit duinrell vertrokken en zijn naar het centrumpje van wassenaar gegaan om bij te komen van de elendige 1.5 uur en zijn maar vertrokken naar scheveningen dat was geweldig natuurlijk maar nu welk pretpark vind jij nou verschrikkelijk?
Ik vind Walibi vreselijk. Overal knetterdruk.. Constant storingen in de achtbaan. Zoveel mogelijk attracties op zo'n klein mogelijk stukje grond. Niks aan!
we zijn er vorig jaar geweest op een rustig moment maar ik hou niet van achtbanen over de kop en die waren er een beetje teveel
ik hou ook niet van Walibi, puur vanwege de attracties. Het zijn alleen maar achtbanen en andere drukke ellende waar ik al bang van word als ik er naar kijk. Geef mij maar de Efteling of zo.
ik heb het sowieso niet op pretparken, mij te druk en te vermoeiend. de enige reden dat ik er ooit naartoe zal gaan is voor mijn dochtertje als die er oud genoeg voor is maar voor mezelf? nooit
Ik ben juist gek op achtbanen Dus Walibi vind ik juist wel weer erg leuk. De Efteling ben ik ooit 1 keer geweest, maar voor mij nooit weer, evenals Disneyland Parijs, vond er geen fluit aan, veel te saai.
Ik denk dat ieder pretpark zo wel wat heeft. Zo heeft duinrell voor de kleintjes wel genoeg.Is drievliet voor volwassenen weinig aan,maar de ukkie vermaken zich prima daar. Deze 2 parken zijn naar mijn gevoel ook meer gericht op de kleinere kinderen. Bij de efteling vind ik het bijvoorbeeld aso dat je voor een kind van onder de 1.20 de volle pond moet betalen. Het is maar net waar je je eisen neer legt.
Hier ook een hekel aan Duinrell. Ik ben er een paar jaar terug met een oude vriendin geweest. Het ''pretpark'' vond ik alles behalve pret. Of het is voor kindjes,of het zijn dingen waar je gods gruwelijk kotsmisselijk van word(zon paal die met banken in het rond en die zwiept omhoog en dan draait dat stuk van die banken ook nog eens rond,mijn god!!!!!) Maar goed dat is persoonlijk dat ik daar gewoon echt niet tegen kan. We werden gewoon super melig in dat park van ellende en omdat of dingen het niet deden,gesloten was e.d gingen we maar in de kinderachtbaan,waar we gewoon melig van ellende werden. Daarna wildwaterbaan in willen gaan maar sterven druk omdat iedereen waarschijnlijk wel doorhad dat het verder niks was omdat het of stuk was of gewoon weg dicht zonder reden. Ook wij met volle moed het Tikibad in. Een grote sauna,ik ben er gewoon onwel geworden door die benauwde chloor walmen. Uiteindelijk na 2 uurtoch vertoeft te hebben in het zwembad terug naar huis en weer 2,5 uur de trein in waar we dan nog het meeste plezier hadden. Het was een leuke dag door onze meligheid maar voor het Park.....Daar ga ik NOOIT meer heen. Mijn tante en nichtje en kennis van hun zijn daar geloof 2 a 3 jaar terug nog op vakantie geweest en was zo te horen alleen maar erger geworden. Die chaletjes waren verschrikkelijk,park was waaaaaaardeloos zoals ze zeiden. Kortom,mij krijg je nu enkel met veel pijn en moeite daar nog heen. En als ik ga is het bv met schoolreisje van school helpen als hulpmoeder,of puur voor mn kindjes als die er heel graag heen willen. Maar vrijwillig voor mezelf,nooit meer! Geef mij de Efteling maar op een door de weekse dag,veeeeel leuker!
Ja dat van de Efteling van een kind dat nog klein is en lang niet alles kan en mag doen of in kan de volle mep betalen vind ik inderdaad wel belachelijk!!!! Ik moet nu voor mijn 4 jarige dochter de volle mep betalen maar waar kan ze nou echt in en durft ze echt in? Python mag niet(doen we ook maar niet haha) Schommelschip vind ik link voor een kleintje,villa volta moet ze ook niks van hebben. Je loopt meer in het sprookjesbos,gaat 10x het carnaval festival in en droomvlucht,dat soort dingen. Maar moet je dan echt voor een klein kindje van 4 echt de volle mep betalen voor die dingen? Dat vind ik inderdaad echt belachelijk,en ze zijn al ZO duur!!!!! Lang leve de kortingskaarten die ik morgen ga inwisselen,dat maakt het al wat leuker om er heen te gaan qua kosten. Want je bent er dan alleen nog maar,wat een ijsje,een frietje,een cadeautje uit de winkel en je bent weer blut onderhand
Het Land van Ooit!Is wel weer jaren terug dat ik er was.Alles was er smerig en oud en vies.Ik vond het zo vreselijk.Vanaf die dag ben ik het ook Het Land van Nooit Meer gaan noemen
Ik ben er nog nooit geweest hoor, dus ik ken de attractie ook niet, maar als ik aan een wildwaterbaan denk....dan denk ik aan een redelijke kans dat je nat wordt? Of zie ik dat verkeerd? Ik heb verder niet echt een pretpark dat ik waardeloos vind (ga ook bijna nooit). Heb wel weer een keer zin in Walibi, maar dan ga ik liever buiten het seizoen om. Laatste keer dat ik daar geweest ben, was met één van m'n beste vriendinnen die afhankelijk van een rolstoel is. Ik moet zeggen....dat is toch wel makkelijk en dat vind zij ook! (niet het feit dat ze in een rolstoel zit hoor! maar ik mocht als begeleider voor de helft van de prijs mee, en we mochten via de uitgang elke attractie binnen, wat dus betekend dat je zo aan de beurt bent)
Toevallig zijn wij op de kortingskaarten met vaderdag geweest maar wij lopen ook tegen dat punt aan dat onze oudste alleen in de standaard dingen kan.Ja ze 5,5 maar ze heeft een lengte van hooguit 112 cm. Zo gaan we dit jaar dus kijken of hellendoorn(helaas langer rijden) qua afwisseling wel meer te doen heeft voor der. Was al blij dat ze in de BOB mocht hahaha. Je betaald idd gewoon de volle mep voor kinderen vanaf 3 jaar meen ik.Dus normaal een kaartje van 32,00 voor een kind die in zeker de helft niet mag. Frietjes en eten hebben wij daar niet gedaan.Voor de prijs van een simpele sate schotel zonder drinken zit je rond de 12 euro.Voor dat geld kan ik mijn lunch wel mee nemen hahaha.Lekkere broodjes op snoepje en drinken en de kids zijn ook tevreden. Kids van ons hebben enkele een toverding gehad die geluidje maakt en lichtjes draaien in een bol en die was 6,50 dus dat viel mee maar heb genoeg zien liggen waarvan ik dacht Damn das duur
hahaha ik weet nog wel als kind dat we dan een schoolreisje hadden en vantevoren niet wisten waar we heen gingen. Dan zat ik zo te hopen: Niet het land van ooit, niet het land van ooit. En dat gold ook voor autotron. Blegh, niks aan vond ik dat.
Ben sowieso niet echt vd pretparken. De efteling vind ik dan nog het leukst en eurodisney. Nee wij gaan liever naar het papegaaienpark of een leuke dierentuin of gewoon gezellig naar een mooie stad wat winkelen en lekker eten, ook dat vind de kleine man altijd leuk en spannend als hij maar mee mag en in de auto mag Vlg maand willen we wel naar plopsaland gaan, ben erg benieuwd.
Ik hoorde van een vriendin dat Slagharen voor kleuters erg leuk moet zijn! Zij heeft een dochtertje van 4 en die mocht in de meeste attracties! Is heel iets verder rijden dan Hellendoorn.
plopsaland in belgie! verschrikkelijk irritant muziekje die je de hele dag hoor overal waar je bent... werd er helemaal gek van.... en dan dar geschreeuw van al die duizenden kids in zo'n park... lange rijen met peuters en dreumessen... nouja niks voor mij! hou zowiezo niet van pretparken en alle draaidingen word ik misselijk van... ik ga er alleen nog heen als mijn dochters oud genoeg zijn om zich daar te vermaken.... maar moet er wel bijzeggen dat plopsaland fantastisch is voor kinderen! alles is op hen gericht daar... inclusief muziek
hahahahaha ja we willen naar plopsaland de panne en ach als ik ons manneke zie genieten is het vaak al goed he
Toverland..... Je betaald je scheel en het is mini. Voor volwassenen betaal je ook 21 euro terwijl er helemaal niet is!