Ondanks dat het weer buiten nog best aangenaam is, ben ik alweer begonnen met winterkleding aan het kopen voor mijn kleine boef. Vooral een jas is iets waar ik elke keer tegen op zie. Ik had nu een leuke jas gevonden, maar helaas hij valt te groot en is ontzettend zwaar. Dat arme mannetje vond hem helemaal niet fijn zitten, dus hij gaat terug. Gelukkig al wel een klein beetje geslaagd. Hieronder mijn koopjes. Zijn jullie ook al begonnen? Show dan hier de winter outfit voor jou zoon/dochter. Omdat leeftijd niet uit maakt post ik het topic hier! Vest: Name It - 22,95 Broek: Name It - 13,77
En de laatste twee dingen van de bestelling. Noppies Baby sweatvest - 17,37 Imps & Elfs Walk Boys shirt - 23,95 Nu nog verder op zoek naar leuke winterkleding
GEWATTEERDE JAS MET CAPUCHON - Mantels - Baby meisje (3 - 36 maanden) - Kinderen | ZARA Nederland Deze jas gekocht. Voor de rest is het nog zoeken, tijd zat !
Ooh ik wil ook pbtje voor E. Paar dingen gekocht.. maar wacht nog een paar collecties af.. jurkje | lief! lifestyle Met roze majo van lief! rokje | lief! lifestyle T-shirt | lief! lifestyle Met creme majo H&M H&M
Ik ga niet graag winkelen dus heb de halve collectie van de hm besteld Thuis passen, kortingscodes en meteen combineren. Ideaal!
Ik ben net begonnen met de winterkleding aanschaffen..! De winterjas en schoenen heb ik al in huis. Vandaag nog een fleecejasje en basic shirtje gekocht bij de h&m en een aantal rompers lange mouw van de Hema en h&m. Ik kom later showen!