Ik zie op FB elke keer selfies en onsies voorbij komen ( en ja i'm guilty ) Dusssss tijd voor een topic! Show je mooiste selfie ( of gekste of lelijkste ) Ik zal het spits afbijten Bekijk bijlage 372772
Volgens mij ben ik de enige die niet zo van de sekfies is? ... Hahaha, helaas aan mij heb je dus niks, ik sta zo weinig op foto's en laat staan dan alleen van mezelf
Hier nog een hoor. Ik heb serieus nog nooit een "selfie" gemaakt. Doe altijd veel te hard mijn best uberhaupt niet op een foto te komen haha
Hahaha ik normaal ook niet hoor Sta voornamelijk met de kinderen op de foto's maar mn schoonzus vroeg een foto van mn haar en vond m best mooi dus selfie op FB gedropt haha.
Dus een selfie is gewoon een foto van jezelf??? *kruipt onder steen weg* Dan ga ik zo Ff een selfie zoeken...
En ja, ik heb er behoorlijk wat effectjes overheen gegooid Ik haal 'm later wel weer weg. - Toch maar weg -
Whaha, ja wel met anderen, maar van mezelf alleen vind ik geen succes ... Alhoewel als ik straks geen opgeblazen kop meer heb misschien wel weer Ps. Wel erg mooie selfies ladies!