Ik heb nu een iPhone 4s en mag morgen mijn abo verelengen. Nu zijn er 2 dingen die me aan het twijfelen brengen of ik voor een iPhone 5s ga of voor een Samsung Galaxy S4. Ik vind het grote scherm van de Samsung Galaxy S4 echt fantastisch (ik vind zelfs de Note 3 ook nog wel mooi maar die is misschien wel erg groot) En het abo bij de S4 is 10,- per maand goedkoper.... scheelt best veel vind ik! Ik ben eigenlijk heel tevreden over iPhone en neig er naar het wat kleinere scherm maar gewoon voor lief te nemen en voor de 5s te gaan maar ben toch wel benieuwd naar mensen die wel die overstap gemaakt hebben en hoe dat bevallen is? Ik heb nog een dagje om te twijfelen
Ik heb er geen ervaring mee maar ik weet wel dat ik echt geen afstand meer kan doen van Apple!! Vroeger wel samsungs gehad maar Apple blijft tot nu toe de beste telefoons die ik heb gehad..
Ik ben vanwege het geld overgestapt naar Samsung (galaxy s3) Het grote scherm vind ik het enige voordeel.... de rest is wat mij betreft een achteruitgang. En mijn zoontje is op de de telefoon gaan staan: grote barst van onder tot boven, dus zo MOOI is dat scherm nu ook al niet meer. Besturingssysteem loopt vast en is soms ronduit onhandig. Je kunt wel veel meer zelf instellen zoals je zelf wilt, maar ik vrees dat ik gewoon een Apple fan ben dus hierna zeker weer een iPhone! Ik heb meerdere iPads, iPod touch enz en dat werkt voor mij gewoon het allerbeste.
hier ooit een iphone gehad eenmalig een abo periode nu al jaren een samsung en dik tevreden idd goedkoper, veel meer gratis apps en het grote scherm (van mijn note 2) zijn toch wel de grote pluspunten voor mij
Twee jaar geleden van Iphone naar Samsung overgestapt na veel twijfelen. Ben erg tevreden over de Samsung. Geen gezeur met Itunes en alle Apple restricties. Nu mag ik weer verlengen en het wordt de Samsung Galaxy S4!
Oja, wat ik ook bijzonder irritant vind aan de samsung is die 'eigen' Samsung software erop. En eerlijk gezegd ben ik ook absoluut geen Google fan. Die stomme Google plus en hangouts en weet ik wat voor flauwekul er allemaal vooraf geinstalleerd is (wat er dus niet vanaf kan). Ik heb het idee dat mijn telefoon door die rommel trager gaat dan hij zou kunnen. Mijn iPhone was stukken sneller en soepeler. En dan nog 1 laatste ding: mijn accu liep leeg, zelfs TIJDENS het opladen. Ik las overal op internet dat het een bekend probleem was. Lekker dan! Ik ben terug gegaan naar de winkel en bij mij bleek het 'gelukkig' aan de samsung oplader te liggen. Moest een nieuwe oplader kopen en daarmee gaat het nu wel goed. Maar bij velen ligt dit aan de accu zelf en dan heb je een groter probleem. Dus..... succes met je keuze!
ik vind google juist ideaal zoek er alles mee op wat ik weten wil en vind de apple software en i tunes 10x niks is erg persoonlijk kun je niet een toestel van een vriend (in) tijdelijk lenen? dan je een samsung uit kunt testen?
Hier na meerdere iPhones overgestapt naar HTC. HTC vind ik erg prettig, geen gedoe meer met iTunes (vreselijk programma), je kan alles wat je aan wilt passen gewoon aanpassen, veel meer gratis apps, groter scherm. Af en toe heb ik een zweempje heimwee naar iPhone, het waren prachtige toestellen en werkten erg fijn. Maar of ik terug zou gaan naar iPhone? Nee. Het is me het geld niet waard en een vooruitgang vind ik het zeker niet. Mijn volgende toestel wordt ws een Samsung.
Ik heb n Samsung en mn zusje een Iphone en omdat het schijnbaar net wat anders werkt en doet wil ze gewoon haar Iphone houden! ( en ik mn Samsung)
Ik heb wel ervaring met Android want had hiervoor ook Samsung (S1 en S2) Ik vond dat toen prima telefoons maar vind het besturingssysteem van Apple fijner! De enige reden dat ik nu weer voor Samsung zou kiezen zou dus echt het grotere scherm en de kosten zijn Ik weet niet of ik weer aan Android kan wennen
Er komt een nieuwe iphone met grotere scherm geloof ik. Ik had samsung S3 en ja persoonlijk vind ik iphone fijner. Qua bestruringssysteem, het opladen en wat nog meer weet ik het niet meer. En opladen van iphone 5s gaat heel snel.
Ik ben overgestapt van iPhone naar Samsung. Had al jaren een iPhone, nooit wat mee gehad. M'n Samsung was binnen no time stuk. Kon ik laten repareren voor belachelijk veel geld. Ik ben inmiddels ook weer terug bij iPhone.
Ik ben overgestapt van een iPhone naar de Samsung zowel de S3 als de note gehad). Beide helemaal top omdat ik mijn bureaublad dankzij de Samsung layer zo kon instellen dat mijn agenda altijd op staat in het hoofdmenu (maand kalander) heerlijk vind ik dit, ik een overzicht zie ik mijn afspraken erg handig met plannen ipv eerst de kalander app openen. Met de note 3 zou ik zo een horloge aanschaffen maar ja ik ben dan ook een gadget nerd hihi. Voor mij waren de voordelen van android ver boven Apple verheven met name dat ik dat irritante klote iTunes nu kwijt ben en er meer vrijheden zijn met android (zedge!!!). Betekend niet dat ik mijn Apple niet goed vond was super makkelijk, simpel en overzichtelijk maar toch ik ben die icoontjes beu
Ik heb een tijdlang Samsung en iPhone gehad, heb persoonlijk een gruwelijke hekel aan android, software en slechte kwaliteit van de Samsung phones.....dus ik heb zodra het kon de Samsung de deur uitgekieperd en doe nu alles met mijn 5s.
Ik ben van de Iphone 4 naar de Samsung 4s gegaan. Geen moment spijt gehad. En i loveee het grote scherm
Ik heb al jaren samsung. Man heeft iphone gehad. Maar is nu overgestapt (geen samsung) je betaald bij iphone alleen voor het merk. Ze gaan niet vooruit de prijs dan weer wel... nee geen iphone meer hier. Alles wat IH5 zegt kan ik me totaal niet in vinden.
Ik heb een Samsung galaxy s4 en ben er erg blij mee, vindt de batterij kwaliteit van de iPhone erg slecht
Ik weet dat ik nooit de overstap zou maken van samsung naar apple.. veel te veel gedoe met dat itunes enzo.. SAMSUNG♡♡
Prive een Iphone 4 en zakelijk een samsung s4. Omdat ik Iphone gewend ben, kan ik niet wennen aan de samsung. Maar mijn Iphone is al 4 keer gevallen met en zonder hoesje en alle keren was het glas kapot. Samsung met hoesje ook al vaak gevallen en is nog altijd heel.