Zaterdagavond

Discussion in 'De lounge' started by Sun01, Oct 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Dag dames,

Hoe brengen jullie deze zaterdagavond door? Met het gezin voor de televisie of ga je vanavond flink op stap! En alles daar tussen in natuurlijk ;)
    Ik heb een avondje voor mezelf! Heerlijk! Ik ben alleen thuis en heb zojuist alle kaarsjes aangestoken. Dus ik ga ervan genieten!

Ik ben benieuwd hoe jullie de zaterdagavond doorbrengen! En hebben jullie al plannen voor morgen gemaakt?

2. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    Ik denk dat wij zo een filmpje uitzoeken en er dan een toastje bij pakken :)

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Netflix aan, kindje lekker op bed.
    Het huis is een bende dus ik ben tussendoor wat aan het opruimen en wassen.
    Kaarjes zijn een goed idee. Toch even de sfeer erin brengen.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Vanavond helemaal niks:) lekker mn series kijken. We hebben vandaag de 8e verjaardag van onze dochter gevierd, iedereen blijven eten ook dus we zitten nu heerlijk zelf met een stukje taart na te genieten.

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Net koffievisite gehad. Dochter wordt nu door mijn man naar bed gebracht. Wij ploffen zo op de bank met een film en een toastje.

6. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Gefeliciteerd! Welke serie kijk je?

7. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,620
    43
    48
    Ik ga zo slapen, iedereen welterusten alvast ;) :D

8. tuc

tuc Niet meer actief

Dank je!
    Ik kijk nu dci banks.

9. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Wij hangen lekker lui tegen elkaar op de bank.
    Misschien zo nog een filmpje opzetten.

Toastjes heb ik ook nog :)

En we gaan mooi optijd naar bed omdat de kleine het rond 5.30 de laatste dagen wel weer genoeg vind haha

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,866
    5,104
    113
    Om 9 uur hebben we bij vrienden afgesproken en drinken we wat. Dan gaan we de stad in met zijn allen, 8 man. Wel even flink op stap. Zin in :D
    De kinderen slapen bij opa en oma en morgenochtend gaan hun naar de dierentuin terwijl wij bijkomen haha. Mijn man gaat in de middag met vrienden naar feyenoord-ajax. Ik haal de kindjes op en hou lekker een rustige middag.

11. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    1,841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik ben alleen met dochter dus ik zit op de bank :p

Tussen m'n series door doe ik de was en ruim wat op :) ik eet Mozzarella-tomaat-Pesto sticks en kaas met Pesto toast :D lief zijn voor jezelf :p

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij gaan zo richting een borrel. Morgen lekker dagje niets doen.

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Vandaag 25 jarig jubileum gehad van de Kindergarten waar onze dochter naar toe gaat. Ik zat in de laatste help ploeg, en we hebben samen met een paar andere moeders even geholpen om gelijk alles weer netjes te maken dat scheelt de leraren morgen weer werk. Mijn man was op 1 leraar na de enigste man dus hun 2 hebben even het zware werk gedaan.

Ik kijk nog even een serie op de pc en doe voor de rest niks, ben behoorlijk afgepeigerd en ga vanavond maar, heel saai, even extra vroeg naar bed.

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben morgen een verjaardag en de kinderen bedachten net dat ze dan wel nieuwe kleren aan willen. Ik ben dus nu een jurkje en een legging voor Isabelle en een shirtje voor Milan af aan het maken (en tussendoor aan het internetten ;)). Zal wel bedtijd zijn als het af is, maar anders ga ik daarna nog even TV kijken.

15. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Vanavond pizza gemaakt met de kinderen, die liggen nu alle 3 lekker op bed. De jongste heeft net haar laatste flesje op en gaat zo ook slapen. En ik geloof dat ik zo ook maar m'n bedje opzoek 😅

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    Mijn man is nog naar de zaak. Meiden liggen op bed en de jongste is logeren. Ik ben net klaar met de was opruimen. Ga nu bankhangen, tv kijken, tablet kijken.
    Geen toastjes. Wel wat komkommer met Hummus en misschien 1 handje chipjes omdat het weekend is. Maar nu nog geen zin in.

Morgen drukke dag...smorgens trainen, smiddags weg naar een open dag en savonds uit eten

17. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Man kijkt nu naar Verborgen Verleden, en ik kijk ZP.
    Misschien straks nog een detective kijken die ik heb opgenomen. Father Brown of Midsummer Murders. We drinken bier en wijn en eten wat Turks brood met dipjes en olijven van de markt.

Morgen gaan we zwemmen in CenterParcs Zandvoort, via de AH-uitjes! Ik heb er zin in.

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

We zitten samen met al onze honden op de bank. Of nouja 2 honden op de ene bank en de andere tussen ons in.

Ik lees een boek.
    M'n man kijkt tv.

19. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Zit tv te kijken. Dochter slaapt. Vriend aan 't werk achter de bar. Die is laat! Tussendoor lekker bed verschonen. Honden moeten nog uit. Dochter straks laatste fles en dan ga ik lekker douchen en naar bed.
    Morgen gaat vriend Feyenoord Ajax kijken die is op en top zenuwachtig dan ga ik lekker naar de ikea ;)

20. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Oh heerlijk turks brood! Daar heb ik nu ook wel zin in

Share This Page