De action zit voor mij niet om de hoek en ik ben dus op zoek naar bellenblaas. Gewoon de kleine potjes als traktatie op de opvang Maar hebben ze dit wel bij action? Laatste keer dat ik er was heb ik geloof ik alleen van die enorme flessen en navulflessen gezien. Iemand nog recent geweest?
Kleintjes weet ik inderdaad niet. Vandaag niet zien staan maar ook niet op gelet. Heb je geen zeeman in de buurt? Die hebben ze wel.
Vorige week nog gekocht in Haren (Groningen) bij de Action. 22 eurocent per bellenblaas. Als afscheids/verjaardagstraktatie van Aiden voor de Peuterspeelzaal. Dus sommige Actions hebben ze wel. Staan in de buurt van de grote navulflessen bellenblaas hier. Anders even naar de dichtsbijzijnde Action bellen.
Zo dat is goedkoop zeg! er zit hier wel een zeeman, maar die heeft alleen cars/hello kitty spul liggen. Ik heb geen idee hoeveel jongens en meisjes er zijn op maandag, dus heb liever iets neutraals. Bedankt dames!
Bij de Hema zijn ze ook rond de 50ct en op Lobbes 45ct. Ik weet niet hoe ver je er voor om moet rijden, maar benzine en/of tijd zijn ook wat waard. Hier zijn ze wel te koop bij de Action, onze zoons krijgen ze zo vaak getrakteerd dat ik ze eigenlijk nooit zelf meer koop.