facebook vraagje mbt schoonfam.

Discussie in 'De lounge' gestart door fightforlove, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik weiger standaard alles wat ik niet mag.
    Heb laatst de bezem door de vrienden gehaald...
    Maar schoonfamilie, tja dat is weer zoiets lastigs.
    Ik zou het laten staan, en zo dat ze van mij niets kan zien, maar ik ben een watje;)

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb ook schoonfamilie in de lijst staan, maar de meeste heb ik er ook alweer uit, omdat ze toch niet na ons omkijken en ik ook niet hoef te weten wat zij doen. En het hun niks aangaat wat wij doen. Als jij je schoonzus eruit wil, gooi haar dan lekker eruit. Ik heb alleen me s-moeder in de lijst. Me s-vader wil ook, maar daar heb ik geen behoefte aan omdat ie toch alles afzeikt wat ik doe of zeg......Kan me echt niks schelen wat een ander er van vind, of zegt. Als ze zich niet in mij intereseren hoeven ze toch ook niks van mij te weten of wel......

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik bepaal zelf wie ik op fb heb, dat maakt mijn man niet uit en verder ook niemand, alleen ik.

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Zo moest ik een keer iemand verwijderen van mijn schoonmoeder. Ze snapte niet dat ik deze vrouw kon toevoegen aan mijn lijst, omdat ze blijkbaar heel veel ellende had aangericht. Maar ik kende haar zelf ook persoonlijk en had alleen maar goede ervaringen met haar...

Schoonmoeder belde laaiend op, hoe ik dat nou kon doen en zo... Echt belachelijk!

Uiteindelijk heeft die vrouw mij verwijderd uit haar lijst, maar zelf had ik het nooit gedaan.

5. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Niets van aan trekken... Als jij er niet goed bij voelt NIET doen!

6. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook me schoonzusje op m'n fb ( getrouwd met me broer)
    en wij hebben al langere tijd ruzie met gevolg mijn deur dicht gemetseld is voor haar
    maar ik gun het haar niet dat ik net die laatste stap zet om haar van fb te gooien ( ook vanwege m'n broer )
    maar ik heb haar zo gezet dat ze niks meer bij mij kan zien :D

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou niet doen dus

ben dr gek me laten verplichten tot iets

sporen ze wel helemaal?

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb jij toen ook een toppic over gehad?
    kan me zo iets herrineren

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik heb mijn achoonfamilie wel op fb.

In jouw geval zou ik haar na de kerstdagen lekker verwijderen :d heb je iig nog een fijne kerst

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

schoonfam hebben geen fb gelukkig.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Je bent neem ik oud en wijs genoeg om zelf beslissingen te nemen en niet je schoonouders. Als jij haar er niet op wil, gewoon verwijderen, punt
    Jou Facebook, jou leven, jou beslissing

12. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook even instellen bij privacy dat ze geen dingen meer op je timeline kan zien van je en evt. foto's. Anders kan ze je tijdlijn opzoeken en nog alles zien.

Ik heb schoonfamilie er wel op maar dat zijn schatjes dus dat maakt niet uit.

13. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plus dit!

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik heb me schoonfamilie niet op FB. En jij bepaalt zelf wie je op FB wilt hebben.

Vind het ook echt onzin om ze erin te houden als je er absoluut niks mee hebt.

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nou dit dus!!

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    ik heb ook zo'n vreselijke schoonzus..
    Het liefste verwijderde ik haar meteen..
    Ze reageert nooit, al ziet ze het wel.. ook niet op onze kleine..
    Ze is alleen bezig met vreemde kinderen
    irriteer me er mateloos aan..
    Maar verwijderen doe ik niet, dan ben ik tenminste nog in goed licht bij mn schoonouders:)

17. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Dé snitch hahaha

Persoonlijk vind ik Facebook té overgewaardeerd, een roddelnetwerk om maar van alles op de hoogte te blijven. Het kan heel leuk zijn hoor, maar ik betrapte me er zelf ook op, mensen toevoegen of bekijken waar je eigenlijk niks (meer) mee hebt, en er tijden druk mee zijn die je veel beter kan besteden door eens de telefoon te pakken en naar de mensen te bellen waar je echt wat mee hebt en wat voor voelt. Ik kreeg veel zwaar beledigde mensen te horen, die niet meer mee konden genieten van mijn kindjes.... ik heb ze lekker een melding gegeven dat mijn deur voor ze open staat zodat ze lekker in het echt met mn kindjes kunnen gaan kleien, knutselen, spelen ed.

18. glimworm

glimworm Niet meer actief

waarom dan erna pas?

ik heb ook een deel van mijn schoonfamilie op FB, met hun kan ik verder goed overweg. tot voor kort had ik ook een neef van manlief erop (hij is zeg maar de vreemde eend in de familie) en die maaktte een hele nare opmerking over kinderen in een restaurant (ik ga het niet letterlijk citeren) maar hij heeft verdorie zelf ook een kind! Hoe kun je dan zo'n k*topmerking maken:x
    Ook heeft hij al eerder reacties met een nare bijsmaak op mijn statusupdates gemaakt, maar na die bovengenoemde opmerking was ik het zo zat en heb hem eraf geschopt. Zijn vrouw heb ik er nog wel op staan, die doet gewoon normaal. Ik heb verder ook niks gehoord waarom ik hem er af heb gegooid.
    De eerste de beste die mij denkt te vertellen wie ik wel of niet moet toevoegen ligt er als eerste af :p:D

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Mee eens

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb wel schoonfamilie erop maar ja daar ga ik goed mee om, maar vraag me soms weleens af waarom mensen hun hele leven op fb neerpennen :) persoonlijk vind ik als je het op internet gooit en of dat nou op fb of zp of ergens anders is, dan maak je iets openbaar kenbaar, kan me dan ook niet voorstellen dat je je dan druk gaat zitten maken dat "iemand" dat doorverteld je zet het zelf op het internet hoe groot en breed wil je het hebben. :)

Deel Deze Pagina