Lastige situatie maar ik zou ze blokeren, zelf ook gedaan omdat ze het alleen maar gebruikten om te kijken wat we deden. Om vervolgens daar vervelende opmerkingen over te maken (wel tijd om daar en daar heen te gaan maar niet voor ons??...) Ik had geen zin meer om me te moeten verantwoorden. Ik kan me goed voorstellen dat je het na de feestdagen zou doen, als het contact toch al niet fijn loopt en je wilt wel nog de feestdagen met ze doorbrengen dan zou ik het erna doen. tja dat is wel ontwijken maar goed als je daarmee om de lieve vrede een fijnere kerst hebt dan zou ik daarvoor kiezen. Je bent ze verder ook geen verantwoording schuldig waarom je het gedaan hebt. Of alleen zeggen, voelde niet meer goed aan. succes met beslissen
Het is inderdaad jouw facebook dus doe jij toch lekker wat jij wil daarmee. Ik heb wel een hoop schoonfamilie op facebook maar ik kan het super goed met hen vinden dus dat is weer wat anders
Als je ze er niet op wilt dan verwijder je haar. En blokkeer ze dan gelijk, dan kan ze helemaal niets meer van jou zien. Je bent helemaal niemand wat verplicht.
Je bent gek dat je dat doet! Ik heb sowieso alleen maar mensen op FB die ik aardig vind. Ik heb bijvoorbeeld een nichtje van mijn man, maar haar zus niet, omdat ik haar niet echt ken (2x gezien) en mijn man vindt haar stom. Dan andere nichtje is wél leuk. Mijn zwager heeft geen FB, maar zijn vriendin wel. Die heb ik er ook op staan. Haar ouders hebben we een keer ontmoet op een feestje bij hun. Leuk mens, die moeder. Wilde e toevoegen als vriend, maar dat vond ik te ver gaan. Begreep ze ook wel. No hard feelings. Maar hoe dan ook... ik vind dat je dat helemaal zelf moet weten. Lekker er vanaf gooien, dat mens. En laat de rest maar zeuren. Jouw facebook. Man man wat hechten mensen toch veel waarde aan zo´n stomme socal media site.
Ik heb haar er van af gegooid. Hoop dat ze gewoon zo volwassen genoeg is om daar niet over te beginnen.
ik snap heel goed dat iedereen zegt dat je dat zelf moet weten en haar eraf moet halen... maar tkan een hoop gedonder en ruzie opleveren en waarvoor?? om niks vind ik... zowiezo vind ik het al dat iedereen alles op fb zet , logisch dat mensen nieuwsgierig kunnen worden. Bedoel je doet er ook zelf aan mee om het op te schrijven met het risico dat iemand anders het gaat doorvertellen. Of haar blokkeren kan ze helemaal niets meer zien.
Ik neem aan dat je geen vertrouwelijke informatie in je statussen zet? Dat is nou toch niet echt door lullen, er word waarschijnlijk gewoon over je statussen gepraat die iedereen op jou facebook kan zien. Ik vind echt niet dat je verplicht bent om bepaalde mensen op facebook te hebben. Maar vind dit wel een beetje een vreemde reden. Als je vind dat wat ze doet te ver gaat, dan weet je duidelijk niet wat social media inhoud en moet je gewoon minder dingen erop zetten.
ik heb alleen me schoonmoeder en de rest hoef ik niet terwijl ze mij wel vriendschap hebben gevraagt hoor maar ik heb het niet accepteert als ze ons graag willen zien of horen dan komen ze maar langs en dat doen ze niet dus ik begin er niet aan het is mijn fb
Volgens mij kan je dat niet instellen? Je kiest er voor iemand als vriend te hebben normaal zou je aannemen dat die juist mag lezen wat je plaatst. Weet zo dat je kan kiezen uit dat je alleen jezelf ziet wat je plaatst, je vrienden of iedereen. Beetje raar dat je smoeder dat eist zeg. Gaat nergens over natuurlijk. Ik zou haar dan ook niet toevoegen opnieuw.
D'r uitgooien.. Jij bepaald toch wie je in je lijst hebt niet hun.. Beetje kinderachtig allemaal.. Ik heb alleen mensen in mijn lijst die ik in mijn lijst wil hebben, ongeacht familie of schoonfamilie..
ik had niets bijzonders neergezet..geen privacy dingen..alleen dat het die dag warm was en ik helaas niet buiten kon zitten. toen had ze er gelijk een compleet ander verhaal van gemaakt dat het over mijn schoonouders ging?? terwijl ik daar geen eens naar toe ging.. maar dat is niet alleen de reden dat ik die snitch niet op mn facebook wil. heb nl ook helemaal geen interesse om haar statusupdates te zien.
sorry hoor maar je bent toch geen kind meer lekker eraf gooien en je verplichten? als van zoiets al ruzie komt denk ik dat daar al niet zoveel voor nodig is.
wat ik me nu afvraag he... je zet dingen openbaar op facebook maar je wilt niet dat ze het doorbrieft aan je schoonfamilie? Kom op het zijn toch geen geheimen? Anders moet je het niet op facebook zetten. Ik zeg zo vaak tegen mijn moeder: ik las dit en dat op facebook van mijn zusje... meestal gewoon normale dingen... En mijn schoonfamilie heb ik niet op facebook, want ten eerste heb ik nu geen schoonfamilie meer en ten tweede heeft de familie van mijn ex geen facebook. Dus lekker makkelijk.
Wat een onzin! Ik heb mijn szusje op Facebook en verder alleen de juli2011 moeders van hier heeeerlijk opgeruimd en altijd gezellig.
Nee ik heb mijn schoonouders niet op facebook, laatst had mijn schoonzusje me toegevoegd maar heb ik geweigerd, kan wel enigzins met haar opschieten maar ze is 16 en haalt alle fotoos eraf van mijn kleintje en stuurt ze dan via blackberry aan iedereen door en dat wil ik niet
Ik heb ook schoonfamilie op fb. Maar hoeft niet te reageren voor 'n neef van mijn man. Alleen zeg gefeliciteerd of fijne kerstdagen meer niks.