Ja Hoor meiden ik wou dit echt delen!! laats was ik op you tube clipje aan het kijken over 'stilborn' & Gohh Ik voelde echt het verdriet bij mezelf & plots besefte ik dat het liedje gewoon heel mooi erbij was hebben jullie trouwens zo een liedje dat jullie alltijd bij is gebleven? Céline Dion - A New Day Has Come - YouTube
Bob Carlisle - Butterfly kisses Alanis Morrisette (hoe schrijf je dat toch!) - City of angels Marco Borsato - Slaap maar Woezel en Pip - Land van je ogen dicht Glennis Grace - geen idee hoe t nummer heet, maar gaat over haar (?) zoontje En zooo nog veel meer.... Ben meestal niet zo vd emoties, maar als ik ergens mee zit... Janknummertje op... Goed hard meebleren, tranen laten gaan en weer opgelost..
haha ja dat is hier ook zo! eventjes eens goed laten rollen Dat doet wonderen! Ga je liedjes eens opzoeken & beluisteren ben er gek van geef mij maar onbekende liedjes hou niet zo van dat Gangnam style OF wat dan ook haha
Die van Bob Carlisle gaat momenteel ook rond op fb, met n vrouwtje wat gaat trouwens wiens vader pas is overleden (cygnet heeft er net n topic over geopend ook)...
Ooh poeh ik heb een hele lijst, een kleine greep ; The righthouse brothers - you've lost that loving feeling. Woezel en pip - Land van je ogen dicht Krezip - Sweet goodbeys Kane - Dreamer Vera mann - nog een kans Andre Rieu - Thula Baba Andre Rieu & Andre v. Duin - het dorp Acda & de Munnik - slaapliedje Billy joel - Piano man
Dat heb ik al jaaaaaaaaaaaaaaren met dat nr...... Moet zeggen sinds mn 1e zwangerschap ben ik sowieso sneller emo.... En momenteel helemaal... Mja, dat heeft tijd nodig...
haha jij kan het nog ergens op steuken Hier is het een feit ben gewoon een emo-woman haha!zonder zwangerschap!
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die huilt om een kinderliedje. Ik heb het bij: je mama ziet je graag van K3. Soms staat dat liedje op in de auto en als ik dan naar mijn kindjes kijk die vrolijk mee zingen, wordt ik helemaal emo!
Ik blijf de nummers Goodbye's van Celine Dion en Waarom nou jij van Marco Borsato echte tranen trekkers vinden.