tankini... met beugel? ik kom er niet uit

Discussie in 'De lounge' gestart door Kara, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dames, help: ik zoek zwemkleding.
    Zwemkleding die rekening houdt met mijn slappe bestreepte buik en flinke, zware (borstvoedende) borstpartij. En ik dacht: ik ben vast niet de enige hier ;)

Een bikini voel ik me niet prettig vanwege mijn buik. In een badpak worden mijn borsten dusdanig platgedrukt dat eventuele 'hangneigingen' zeker worden bewerkstelligd (....)

allebei geen succes dus.

dus ik dacht: een tankini met een beugel voor de ondersteuning van mijn borsten! en mensen moeten maar de andere kant op kijken als ze mijn bilpartij in een broekje niet aan kunnen :p
    dus een aantal tankini's met beugel besteld. Maar hier zitten helemaal geen echte beugels in, alleen een elastische verstevigingsband. En helaas vallen mijn borsten er dan aan alle kanten (yep, alle kanten :cool:) uit.
    Ligt het nou aan mij dat dit geen beugels zijn?

En vooral... wat nu?
    Tips/ervaringen?

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Er zijn toch ook tankinis met voorgevormde cup? Ik denk dat dat beter zijn werk doet dan beugels. Ik zou eens naar een wat duurdere zaak aan waar ze je goed adviseren. Lastig hoor, ik zit ook in dubio: op zich redelijk slank maar een slap buikje. Dus of een bikini waar ik me niet heel goed in voel of een tankini waar ik me waarschijnlijk ook niet goed in voel :)

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    ja lastig he? ik zeg: als je je goed genoeg voelt in een bikini: doen! zijn zoveel mooier dan badpakken/tankini's :) maar het gaat erom waar je je het prettigst in voelt natuurlijk..

die voorgevormde cups zijn geen succes bij mijn borsten, ze blijven er zeg maar niet echt goed in 'hangen', maar hebben een eigen hangwilletje :cool:

ik ga eens langs een dure zaak zometeen, kijken of ze daar goed advies hebben. daar heb ik ook mijn voedingsbh vandaan waar ik erg blij mee ben.

meer ervaringen zijn zeer welkom!
    (over een week op vakantie dus ik MOET iets hebben! haha)

4. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Ik heb een tankini met een soort van ingebouwde BH.
    Die is met beugels en sluit je ook echt meteen bh sluiting op je rug.
    (Ik had het zelfde probleem als jij en dit is voor mij een ideale oplossing)
    Als ik zo de kleine uit bed ga halen kan ik het merk even voor je kijken (hij was niet goedkoop trouwens)

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    graag! :)

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier vorige zomer een tankini gekocht bij een speciale lingeriezaak. Daar zit ook gewoon een soort bh in, die je aan de achterkant met haakjes moet vastmaken. Van het merk fantasy. Kost ruim 100 euro, maar goed dat ben ik voor een bikini ook ongeveer kwijt ivm de cupmaat.

7. Luna1985

Luna1985 Actief lid

6 okt 2012
    163
    45
    28
    Vrouw
    kraamverzorgster
    #7 Luna1985, 11 mei 2013
    Laatst bewerkt: 11 mei 2013
    Ik heb zelf een tankini van SAPPH met beugel :)

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik heb zelf een tankini van Cyell, met een echte beugel en die zit eigenlijk als een bh. Sterker nog, aan de achterkant zit zelfs ook van die bevestigingshaakjes, als bij een beha. Waar je natuurlijk niets van ziet als je de tankini aan hebt. Houdt de boel dus goed op zijn plaats, wat wel nodig is met DD.
    Heb 'm nu 2 jaar en ben er nog steeds heel blij mee.

9. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Dezelfde als Mexican noemt :D.

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik zag het nu ook! Heerlijke tankini he?
    Jij omschrijft het beter ;)

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Bedankt!
    wel dure dingen, maar dat is inderdaad wat ik bedoel!
    ik heb nu bij de hunkemoller een badpak met beugel gekocht (gewoon zwart). dat was het enige waar mijn borsten niet uitvielen.. en zó groot zijn ze nou toch ook weer niet hor!
    maar goed, in dit badpak kan het wel, hoewel manlief het er nog iet helemaal mee eens is want je ziet wel heul veul. als dat de aandacht van mijn andere lichaamsdelen afleidt: prima! ;)

Deel Deze Pagina