ik heb filmpjes erop staan van een feestje die ik van mijn moeder heeft gedeelt. en die wou ik aan mijn vriendin laten zien nu blijk dus dat zij het niet kunt zien . en ook mijn vriendenlijst ziet zij er maar 6 die zij ook heeft staan bij haar . hoe haal ik dat nou weg . dat zij wel al mijn vrienden en familie kunt zien en hoe ken zij wel mijn filmpjes zien en foto's ? op de filmpje en video's staat gewoon vrienden teken op . nu heb ik het op openbaar gezet en nog steeds ken ze het niet zien :x ook ken ik zelf geen filmpjes zetten .dan geeft hij aan opnieuw proberen er is een probleem . maar wat voor probleem ? ik heb zelf al zitten neuzen op fb maar ik komt er echt niet uit ,:x bedankt voor jullie tips
Je moeder moet de filmpjes op openbaar hebben staan en niet op alleen voor vrienden, anders kunnen alleen vrienden die jij en je moeder gezamelijk hebben de filmpjes zien helaas
Je kan bij instellingen aanklikken of je je vriendenlijst alleen met vrienden wilt delen of dat iedereen je vriendenlijst mag zien