Ik was dan ergens anders gisteren, Intratuin Ter Aar. Maar het leek wel of het gratis was, zo druk! Denk dat dat vandaag niet anders is. Maar als je je instelt op slenterende en in de weg staande mensen, is het te doen hoor.
Het is daar momenteel altijd druk. Maakt niet uit wanneer we er langs rijden, doordeweeks, 's avonds....
Ja...Intratuin Duiven is super druk momenteel. Maakt niet uit welke dag. Dan kan je raden dat t op zondag nog extra druk zal zijn! Wij waren er afgelopen dinsdag...toen was t al zoeken naar n parkeer plek... Mocht je nou echt willen gaan...ga zo vroeg mogelijk! Scheelt dat de intratuin verbouwing heeft gehad en veel meer oppervlakte heeft. Dat zou de drukte misschien wat kunnen laten verspreiden...maar alsnog zal t druk zijn.
Maar duiven is wel even andere koek dan de meeste andere intratuinen. Die bij ons is ook lang niet zo druk/spectaculair Wij gaan er in de kerstvakantie heen, verwachten ook echt een slenterende middag. Maar wil er graag even heen!
We zijn weleens in een Intratuin geweest met enorme kerstcollectie en aankleding. We gingen toen in de avond en het was erg rustig. Maar ik vind het allemaal heel erg duur. Dus het was kijken, kijken en niet kopen.
Het was afgelopen week al erg druk dus dat zal nu in het weekend al helemaal zijn. Maar het is wel weer erg mooi
als Je de mogelijkheid hebt zou ik aanraden op vrijdag avond te gaan. Dan is het druk maar heel goed te doen. Gister reden we langs en toen zag ik dat ze een extra grasveld beschikbaar hebben gesteld voor de auto’s. Dat scheelt denk al heel veel. Eenmaal binnen verdeeld het zich altijd wel goed.
Zelfs mijn schoonvader van 90 is met een georganiseerde busreis vanuit zijn bejaardentehuis in de Achterhoek daarheen geweest! Ik wil aanstaande donderdag een kerstboom gaan halen bij Ikea, en dan ga ik met peuter even kijken bij de Intratuin. Dat ze zo groot zijn wist ik trouwens niet! Maar goed, als ik het zat ben vluchten we gewoon naar de Ikea voor boom, smaland en lunch
Ik was er afgelopen woensdag. Om 9:15 was er nog bijna niets te doen. Er waren echt nog heel veel parkeerplekken vrij. Meer dan de helft.. Maar toen we weggingen, tegen 11:30.. maaaannnnnnnn!! Iedereen zat te azen op een parkeerplekje. Zó druk!! Ik denk ook echt dat het daar vandaag heel druk is. Ik zou sowieso bewust niet in het weekend gaan, maar lees dat het geen optie is om door de weeks te gaan.. gewoon proberen dan maar?
Ik was er vorige week zondag en toen was het behoorlijk druk. Maar oh zo mooi!! En dat nieuwe speelgedeelte is super leuk zegt mijn dochter, zelfs voor een 10 jarige!