Hoi hoi! Volgende week gaan wij op vakantie en hebben wij een portable dvd speler voor in de auto gekocht. Ik had bedacht om via Netflix films te downloaden op een sd kaart en deze dan via de portable dvd speler af te spelen. Maar dat gaat dus helaas niet.. Wij zijn echt niet handig qua computers enzo.. weet iemand hoe ik toch op een manier filmpjes op een sd kaart kan zetten en deze dan in de auto kan kijken?? Alvast bedankt!
Je kunt geen bestanden uit Netflix downloaden. Je kunt wel in Netflix zelf films en series offline beschikbaar maken, maar die kun je dus alleen in de Netflix app bekijken. Dus een tablet of telefoon met netflix app kan dus wel onderweg. De downloads verlopen wel na een bepaalde periode (je kunt ze dan wel weer opnieuw beschikbaar maken), dus check dat even hoe lang dat is. Je hebt wel bepaalde converters online waar je de link van youtube filmpjes in zet en die kun je dan downloaden als filmbestand en op je geheugenkaart zetten. Google even op youtube converter en dan word je snel wijzer maar echt legaal is dit natuurlijk niet.
Je zou ook bv een dvd kunnen rippen en de video-bestanden op een sd-kaart zetten - maar dan is het denk ik veeeel makkelijker om gewoon een stapel dvd’s mee te nemen voor die dvd-spelers
Netflix gaat inderdaad niet. Dus ik zou ook gaan voor evt YouTube filmpjes en anders toch 'ouderwets' dvd's