Films downloaden op SD-kaart

Discussie in 'De lounge' gestart door San987, 29 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Hoi hoi!

Volgende week gaan wij op vakantie en hebben wij een portable dvd speler voor in de auto gekocht.
    Ik had bedacht om via Netflix films te downloaden op een sd kaart en deze dan via de portable dvd speler af te spelen.
    Maar dat gaat dus helaas niet..

Wij zijn echt niet handig qua computers enzo.. weet iemand hoe ik toch op een manier filmpjes op een sd kaart kan zetten en deze dan in de auto kan kijken??

Alvast bedankt!

2. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Geen tips helaas.. Maar ik zou het ook wel willen weten ;)

3. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Je kunt geen bestanden uit Netflix downloaden. Je kunt wel in Netflix zelf films en series offline beschikbaar maken, maar die kun je dus alleen in de Netflix app bekijken. Dus een tablet of telefoon met netflix app kan dus wel onderweg. De downloads verlopen wel na een bepaalde periode (je kunt ze dan wel weer opnieuw beschikbaar maken), dus check dat even hoe lang dat is.

Je hebt wel bepaalde converters online waar je de link van youtube filmpjes in zet en die kun je dan downloaden als filmbestand en op je geheugenkaart zetten. Google even op youtube converter en dan word je snel wijzer :) maar echt legaal is dit natuurlijk niet.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Je zou ook bv een dvd kunnen rippen en de video-bestanden op een sd-kaart zetten - maar dan is het denk ik veeeel makkelijker om gewoon een stapel dvd’s mee te nemen voor die dvd-spelers ;)

5. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Netflix gaat inderdaad niet. Dus ik zou ook gaan voor evt YouTube filmpjes en anders toch 'ouderwets' dvd's ;)

Deel Deze Pagina