Facebook winacties

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door maansteen, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hier ook wel eens wat gewonnen! :)

- Mascara bij de Etos
    - Sjaal bij Shoeby
    - Handgemaakt naamkoord (die je nu ook kan winnen op ZP dezze week! haha maar ik heb hem dus deze week gewonnen op facebook)

Dus ik vind het delen zeker wel leuk :D hihi ik doe het niet met alles hoor en niet te vaak; wil mn andere vrienden er niet teveel mee lastig vallen. Maar leuke acties deel ik wel even :)

2. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ben wel nieuwschierig!

Anders pb? ;)

3. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ik ben wel benieuwd naar de linken van de win acties

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Ik ook!

5. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    ben al druk aan het liken en sharen, ik wist niet dat er zoveel te winnen viel op facebook. Ik heb echter nooit geluk met dat soort dingen , dus ik ben heel benieuwd

6. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Volgende viel me vandaag wel op: op facebook werd een winnaar van een bepaald leuk artikel bekend gemaakt. Zoek je die persoon op op facebook dan zie je dat deze een account heeft voor alleen dergelijke acties, dus geen vrienden aangemaakt of zo, alleen een prikbord vol met win-acties. Winnaars van de leuke dingen zijn blijkbaar de mensen die echt heel erg veel tijd hebben om alle acties uit te zoeken.

7. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Je moet gewoon geluk hebben.

Was bij lassie de zoveelste liker, kreeg een electrische wok cadeau!
    De laatste maand iig een hoofdkussen, DE senseo koffie pakket en iets van make up gewonnen en echt actief ben ik niet...

In het verleden ook een fietstas, bioscoopkaartjes met actiepakket en handdoeken en diverse make up gewonnen..

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik heb al heel veel gewonnen, ook een paar dingen op Facebook. (waaronder een grote dure Nijntje-lamp voor de babykamer)
    Ik vul dagelijks prijsvragen in. :D Altijd leuk als je post krijgt die je niet verwacht!

9. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    @Laure80

Hier is een hele goede reden voor! Als je met je eigen account, dus met je "gewone" vrienden erin mee zou doen aan dagelijks 40 acties dan krijgen al je vrienden deze mededelingen ook.
    Uit eigen ervaring vind ik dat erg vervelend! Ik hoef die reclame niet op mijn privé account...
    Daarom maken de fanatiekelingen een ander account aan waarop ze of niemand uitnodigen, of allemaal "lotgenoten" uitnodigen.

En ja, het is een hele wereld op zich! Het is bijna werken als je goed mee wilt doen. En niet iedereen heeft daar zin in, of tijd voor.

10. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Zo zou wel eens willen weten wie er 40 acties kan vinden :$ ikke niet in ieder geval;)

11. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    @baylee: ik wil je wel een handje helpen, en met actie bedoel ik ook dagelijks het opnieuw delen van lopende acties.........dat doe je immers iedere dag even opnieuw....

Maar je kunt je ook aanmelden bij speciale groepen waar ze deze acties allemaal op een rijtje zetten voor je.....Je volgt dan als het ware de rest....

12. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Dames, ik heb een pb'tje naar de mod gestuurd voor toestemming om links van de pagina's te plaatsen.

Voor de verzoekjes; ik zal jullie vanmiddag even een berichtje mailen.

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Bedankt we wachten even of we hier links mogen plaatsen en anders stuur ik je een pb tje!

14. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    @Sappie25, begrijp ik dat je ook pagina's kent met acties?
    Dan zou ik wel een pb'tje willen ontvangen ;)

15. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Je kunt op Facebook ook zoeken op winactie. Je ziet dan meerdere groepen waarvoor je je kunt aanmelden. Jullie mogen mij ook toevoegen op Facebook aan mijn "win-account".

Dan volgen jullie mijn acties weer.....;) Stuur maar een pb, dan geef ik mijn account even door....

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Heb net een win account aangemaakt. Ik ga je een pb sturen!

17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Let wel op, dat wanneer je een tweede account aanmaakt op Facebook dat het kan zijn dat ze je account(s) blokkeren omdat je maar 1 account mag hebben.
    Ik zit op een groot prijsvragenforum en daar is het al vaak gebeurd dat iemand met 2 accounts geblokkeerd werd en verschillende vragen moest beantwoorden om de account weer vrij te geven.

18. Blays

Blays Niet meer actief

Haha ik heb gisteren voor het eerst iets gewonnen!
    Een verrassingspakket voor mijn hond whaha!

19. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik heb ook eindelijk iets gewonnen! 25 euro kledingbon!

20. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Helaas nog steeds geen reactie op mijn vraag of de linken geplaatst mogen worden...

Als je in het zoekveld 'like win' intikt zie je bij groepen de win groep met een eiffeltoren; deze stuurde ik via pb.

Sorry als jullie hebben moeten wachten op mijn berichtjes, kwam er maar niet aan toe..

Deel Deze Pagina