Richard(mijn man) zat vandaag in Aalsmeer(hij werkt als zzp-er als storingsmoneur)en kreeg van KPN een melding dat er een storing zou zijn in Abcoude. Hij rijd dus naar Abcoude en heeft daar de telefoonstoring verholpen. Net op het punt dat hij wil vertrekken komt er iemand aangelopen en vraagt hem of de storing is verholpen. Richard draait zich naar de man en zegt:"Ja hoor",maar gelijk viel zijn mond open. "Hey Marco'':zegt mijn man (hij had helemaal niet in de gaten dat hij bezig was in het nieuwe pand van Marco Borsato) Marco vraagt of Richard een kopje koffie wil en samen hebben ze een bakje cappucino gedronken Daarna heeft hij mij door het dolle gebeld,ik geloofde er eerst geen reet van,maar het is echt waar hahahaha
Wat leuk zeg! Dat verwacht je toch ook niet als je naar zo'n klus toe rijdt lijkt mij. Ook wel heel leuk dat Marco echt met hem een bakkie heeft gedaan!
Huh dus Marco Borsato drinkt ook cappuchino? hahaha grapje Echt gaaf! Kan me voorstellen dat je het eerst niet geloofde, en je man moest vast ook even goed kijken. En nog leuk gekletst?
Alleen gekletst over telefoons8) Michelle mijn dochter van 14 had wel graag een handtekening willen hebben,maar mijn man wilde hem daarmee niet belasten verder.....
Whaaaa nu ben ik jaloooeeeerrss!! Maar wel erg leuk en toch netjes en lief dat ie een bakkie kreeg! haha ik zou t dus ook niet geloven he
haha grappig had ie eigenlijk ff kunnen bellen waar die bij zat en jou de telefoon geven hihi zo had me man vorige week nicolette van dam voor zich staan
Mijn vriend moest laatst naar een storing van de ouders van nicolette van dam. Ze zou zelf ook langs komen, dus mijn vriend belde mij al op. Totdat ze hoorde dat er werklui waren, toen kwam ze maar niet....
cool! wat leuk zeg dat marco borsato hem dan ook gewoon op de koffie vraagt, zelfs na het verhelpen van de storing, wat attent!
Ja ja... die Marco is een coole gast 8) Wat ontzettend gaaf zeg!!! Maar oooooooh, wat lijkt me dat erg aan de ene kant. Zit je daar met je veel te hete bakkie pleur... wáár moet je het in vredesnaam over hebben Ik zou me echt ongemakkelijk voelen hahahahahaha
wat grappig hahahahah ik ben een jaar of 13 terug in den haag bijna omver gelopen door een boze wilibrord frequen ( of hoe je dat ook schrijft )... die was toen die aflevering met die test aapjes in rijswijk aan het opnemen... nopu ik was diep onder de indruk... wat een griezel was dat van dichtbij... gemende boze man hahah marco is gelukkig veel aardiger... tja hij poept ook gewoon bruin..... zou me wat wezen als hij mensen die hem komen helpen niet normaal te woord zou staan zeg.... gr Jose
Wie had dat gedacht he...dat Marco ook maar een gewone man is die werkt en koffie drinkt Ik snap zijn hysterische gevoel wel hoor hahahah Ben een regelmatig concertbezoekster
Vorig jaar, dag na mijn verjaardag, stond mijn auto wederom stil. De ANWB gebeld, de beste man kwam, had veel moeite gedaan maar kreeg het brik niet aan de praat. Elektrisch mankement (zegt Renault Scenic u iets??). Maargoed, heb de refelcterende man koffie en appeltaart aangeboden, voor de moeite, t was baggerweer... Zou zijn vrouw ook een topic hebben geopend van blijdschap? Whahahahaha
Pffffffffff jaloers....ik wil ook koffie drinken met Marcooooo hahaha ff offtopic, Joseetje, ik heb net zowat het hele topic gelezen over de sexvraag...schrijf jij hij poept ook gewoon bruin...krijg ik nu heleeeee andere ideeen bij...marco...hahahaha