ik heb een vraagje en ik hoop dat ik hem hier mag plaatsen ik heb een tijd terug geprobeerd een facebook account aan te maken. tijdens het aanmelden moest ik plotseling weg en ben daarna niet meer terug geweest naar mijn account. nu is hij gedeactiveerd. kan ik hem weer terug activeren en zo ja hoe? alvast bedankt
Ik heb mijn account uitgeschakeld. Hoe kan ik het account opnieuw activeren? - Facebook Helpcentrum | Facebook helpt dit?
nee jammer.dan is je account niet verwijderd, maar slechts uitgeschakeld. als ik me wil aanmelden wordt er gemeld dat dat niet kan, omdat mijn account is opgeheven. maar als ik een nieuw account wil aanmaken kan dat weer niet omdat mijn email al in gebruik is. maar dat snap ik dus niet als mijn account opgeheven is. beetje vreemd
hmm... eeh kan je niet proberen om je wachtwoord aan te vragen zogezegd?? Misschien dat ze dan een email sturen met een link oid. En anders even contact op nemen met hun....
ja ik ga maar eens proberen contact op te nemen. is niet zo handig. nu ben ik dus eigenlijk geblokkeerd zonder dat ik iets verkeerd heb gedaan. wel een beetje raar van facebook