Ja, hier nog zo'n mode-kneus Ik heb dit jurkje voor een bruilof gekocht. Met een mooie ketting vind ik hem prima voor de avond, maar voor overdag wil ik er eigenlijk iets bij. Eerst had ik een zwarte bolero, maar dat wordt wel erg donker. Wit kan volgens mij niet, dat mag alleen de bruid aan, toch? Een kolbert had ik ook geprobeerd, maar dat maakt het zo kollosaal. Ik heb maat 38, maar als mn taille wegvalt (door het kolbert) dan ben ik bijna even breed als lang.... Iemand een idee voor me? Oh ja, en nog iemand tips voor corrigerend ondergoed? Mn buik kan wel wat hulp gebruiken....
Misschien een bolero in wijnrood - framboosrood - ? Je hebt natuurlijk ook mooi getailleerde colberts, maar naar mijn idee pas een colbert gewoon niet zo mooi op dat jurkje (vind 'm wel knap!) of misschien zoiets; MS Mode - Bolero met korte mouw - Grote maten dames mode ?
Ik wil trouwens niet zeggen dat je'n grote maat nodig hebt hoor was gewoon daar gaan kijken omdat ik weet dat ze leuke bolero's hebben
Dank je Bajou, dat zie ik idd al helemaal voor me. Het is een link naar grote maten, maar valt een M dan ook groot, of is het een reguliere M? Ik moet trouwens ook opletten of het wel bij de kleding van mijn man past, vind het wel leuk als dat een beetje matcht. Hij heeft nu nog niks, maar ik vraag me af of donkerrood hem wel goed zal staan?
Een M is gewoon een 38 volgens mij... Weet natuurlijk niet wat je man gaat aantrekken, maar als accent kan hij ook gewoon een rode das aan ofzo...? Ik vind blauw en grijs ook mooi samen, ... Grijs eigenlijk mooi met alle kleuren bijna, maar het probleem is dat bijvoorbeeld een gele bolero niet zo geweldig is (naar mijn smaak dan)
Ik zou inderdaad ook voor een bolero in een leuk kleurtje erbij gaan, anders is het zo grijs op een feestelijke dag. En een colbert vind ik meer iets voor de winter. Op grijs past bijna alles, dus rood, roze, felblauw... Deze bolero kun je dan na de bruiloft ook nog gewoon aan met een broek. En inderdaad leuk als je dan de das of het overhemd van je man erbij afstemd. Bij de Hema heb je corrigerende hemdjes, broekjes en volgens mij ook hele jurkjes.
Ja Panter, heb die hemdjes ook heel handig en strak Vind ze alleen wel warm/plakkerig als het mooi weer is.
Hemdjes zijn idd wel iets warm...maar beetje babypoeder tussen de buste en je hebt geen plakkerigheid
Mirro, komt erop neer dat je veel kleuren gerust kan combineren met grijs, heb je er al een idee van wat je man gaat dragen?
Ik zou om het iets hipper te maken toch voor een blazer gaan, zie bijvoorbeeld h&m voor felle kleuren: Dames | Blazers & Gilets | H&M NL Ze zijn bijna allemaal getailleerd, dus geen vierkanten figuren hoor! Ik draag ze met mijn maat 44 juist graag om een beetje vorm te krijgen.
Ik vind deze ook onwijs leuk! De donker rode bolera maakt het naar mijn idee meer sjiek (hoe schrijf je dat ) wat op zich wel netjes is bij een bruiloft, maar dat fel roze past denk ik weer meer bij mij. En dan mn man nog zo ver krijgen dat hij ook in het roze gaat. Mn jongens hebben een pakje aan, misschien zijn er wel roze kinder-sropdassen te krijgen? Zou deze blazer trouwens wel kunnen? Of heb ik het weer eens helemaal mis?
Super goed juist! Hij is kort, dat staat meestal mooier op een jurk. Een bolero kan inderdaad wel chiquer staan, maar ik vind feestelijk beter voor een bruiloft. Ligt er natuurlijk aan wat voor soort mensen het zijn...
Ik was die andere modekneus die om advies vroeg voor een trouwdag, dus aan mij heb je niks, haha. Nou ja, toch maar even dan: ik vind het jurkje erg leuk. Ik houd wel van niet helemaal symmetrisch als het om feestkleding gaat. Zelf vind een blazertje wat gekleder staan dan een bolero. (Nu zijn mijn bolerootjes er meestal al snel niet sjiek meer uit, omdat ik ze eigenlijk alleen maar gebruik als ik een zomerjurkje aan trek en weet dat het 's avonds kan afkoelen. Dan mik ik namelijk zo'n ding in mijn tasje en daar worden ze niet mooier van.) Ik vind de combin grijs / roze prima kunnen. Misschien ook wat accessoires met roze accenten? Of juist een donkergrijze bloem op de blazer. Kleuren moeten terugkomen, toch? Ik haal voor dit soort outfits graag sieraden bij Six of ... uhm... ik ben de naam van die andere vergeten. Ook zo'n zaakje met goedkope sieraden, haar-dingen en andere frutsels.
Oh ja, acceccoires! Had ik eerlijk gezegd niet meer aan gedacht, behalve dan een ketting!! Ga morgen eens bij onze action kijken, scheelt wel een hoop geld met de hema!!