Hoi meiden, Weet iemand van jullie ook of je op facebook per vriendje kan instellen wat hij wel en niet ziet van wat je op facebook zet? Mijn 9 jarig neefje wil mij toevoegen maar ik zet er ook wel eens dingen op over geloof of man/vrouw verschillen, daar wil ik eigenlijk geen vragen over van hem
Als je een status of foto hebt gepost kan je op dat icoontje (een soort van sterretje) klikken, en daar aanpassen, naar "vrienden" behalve ... (en dan aanduiden wie je niet wil dat dit ziet) Je kan het ook doen voor je de status post (terwijl je dus aan het typen bent) maar dan gaat het voor alles zo ingesteld staan dat die mensen het niet kunnen zien. Hoop dat je er aan uit kan
Dat vroeg ik me ook af! Iemand zeurt steeds over mijn foto's en ik wil dus dat diegene sommige foto's van mij niet meer kan zien...
Ja Facebook is officieel pas vanaf 13... Veel kinderen liegen over hun leeftijd om toch een Facebook pagina aan te maken. Vullen ze gewoon een andere geboortedatum in...
In de engelse versie heet het restricted in de groepenlijst en dan kunnen ze je eigenlijk alleen berichten sturen en zien wat je op openbaar hebt staan en in je vriendenlijst staan maar thats it.