Jeeeeeeeeej ik zit vanavond klaar voor de dubbele aflevering! Ben heel blij dat het weer terug is! Wie ook?
Leuk, staat al in de opname, het hele seizoen. Denk nl dat ik twee afleveringen niet red, zal al slapen voor de eerste is afgelopen Maar heb er weer lang naar uitgekeken
Is het alleen vanavond een dubbele aflevering of elke week? Hij staat hier ook al ingesteld op de dvd. Ten eerste omdat ik niet weet of ik de jongste al plat heb om die tijd, duurt vaak even. Ten tweede begin ik sowieso liever een half uurtje later met kijken, zodat ik de reclames kan skippen. vind ik zo irritant. Daarom neem ik iets bijna altijd op. Als we twee dingen tegelijk willen zien en dus 1 live kijken, is het echt irritant die reclame blokken omdat ik zo gewend ben ze altijd door te spoelen!
Misschien ben ik een zeur... Maar snap werkelijk waar niet dat ze dat kindje Harry laten lopen naast een vrouw z'n oma die rookt. Zo dicht erop.. Verder wel weer een leuk seizoen om naar te kijken!
Ik ben echt niet anti-rook en iemand die kucht bij ieder walmpje rook. Maar dit vond ik echt heel raar.. zo'n jong onschuldig kind eraan blootstellen. Mja, zullen de ouders vast mee ingestemd hebben
Jammer, eerst Bert en nu Gijs. Ik vond die andere jongen leuker Wel super leuk om de "AH" man (harry piekema) weer terug te zien op tv, al vind ik het moeilijk om niet aan de leuke AH reclames te denken als ik hem zie!