bij mij zijn het vooral reizen, geloof ik - new york - mooie rondreis naar Florida (lees disney parken ed) - reis naar Maleisië
O leuk leuk! Goed om eens over na te denken. Laat ik dan heel cliché zeggen: Moeder worden! Italiaans leren Een oude boerderij opknappen Waarom mag ik er nou maar 3😛 (Saaie muts haha)
Leuke vraag! Mijn top 3 (of tenminste, 3 dingen die nu in me opkomen..) - de liefde van m'n leven tegen het lijf lopen - een paar Louboutins kopen (lifegoal voor m'n 30e, meisjes mogen dromen..) - trouwen met de liefde van m'n leven. Gut, wat zoetsappig
Stipt op nummer 1; een Harry potter tour in Engeland en Schotland. Incl de warner bros studio. Ik baal ervan dt niemand van mijn vrienden dit leuk vind. Alleen gaan gaat me echt te ver.. Maar hemel.. dit is echt een heel diepe wens.. Op nmr 2; een reis naar Australië. Alleen ik heb enorme vliegangst dus dat werkt niet mee.. Op nmr 3; naar een achtbanen pretpark in Amerika. Wederom, vliegangst.
Ik wil nog wel eens naar japan, ik zou graag een bestseller willen schrijven en ik wil wel weer wens maat 38 passen.
1. Mijn kinderen de wereld laten zien en beleven 2. Gelukkig en gezond oud worden met mijn man 3. Wat kilo's afvallen Tja en nog heel veel andere dingen
-Een huis opknappen of bouwen op een stuk grondhelemaal naar onze smaak. -Rondreis door Amerika of Australië - Een luxe cruise maken waarbij we natuurlijk een balkonhut hebben .
Nee helaas.. mijn partner heeft zich kapot gelachen omdat ik naar de premières ging. En al helemaal omdat ik dan daarvoor alle films in de bios in een marathon ging kijken. Dat ik alle boeken keer op keer weer lees.. En weet ik veel wat nog meer. Helaas.. echt zo stom.. het lijkt me zo zo zo gaaf.. net als die nieuwe musical met the cursed child.. ik probeer al maanden om kaarten te krijgen. Dan ga ik daar met m'n moeder heen. Zij is ook enorm fan maar zij heeft geen geld om zo'n reis te maken. En dat ga ik niet betalen want zoveel hebben wij nou ook weer niet. Die musical krijgt ze dan als verjaardagscadeau van mij. Hopelijk kan ik ze nog bestellen binnenkort ☺☺
1 wás leren paardrijden. Inmiddels heb ik les. 2. Naar new york. 3. Viool leren spelen. En omdat 1 er eigenlijk niet meer op hoort... 4. Een paar mooie designer schoenen.
Mogen het er ook meer dan 3 zijn (in willekeurige volgorde)? Naar New York, met manlief naar Suriname, ons droomhuis vinden en naar smaak opknappen en inrichten, mama worden, een killer body lijf (al ben ik met een strakke/plate buik ook tevreden).
-beter worden en blijven -nog een aantal kinderen mogen krijgen (kan alleen als ik beter word en blijf) -genieten van wat ik heb Sorry het klinkt echt heel erg erg, maar dat is mijn diepste wens.... Een oppervlakkiger lijstje zou zijn: -een reis maken en onder andere Iran bezoeken -lekker 2 weken onbezorgd op vakantie naar mijn favoriete eiland (nanny mee ofzo om voor kindje te zorgen, ik kan nirt 2 weken zonder hem) -afvallen terug naar bmi 21 (nu 31 ofzo) Ik heb het geluk dat ik al wat van de wereld heb gezien (maar toen mijn ex op madagascar zat werd ik toch lichtelijk jaloers), en dat ik wat dat betreft weinig te wensen heb
- een eigen huis laten bouwen, met vrij uitzicht over het water/zee - een grote rondreis met mijn gezin langs de westkust van Amerika, of juist Washinton/Canada - een reis naar Australië en Nieuw-Zeeland