Ts plaatst een foto dat '278 mensen hebben gereageerd', maar dat ze die 278 reacties niet kan lezen. Dat klopt dan toch? Die 278 'reacties' zijn likes, hartjes etc geen opmerkingen (tekst), dus die kun je niet lezen. Soms staan er óók geschreven reacties, dat is dan toeval, maar wanneer '278 mensen hebben gereageerd' duidt dat op de likes, niet op de opmerkingen. Bij 278 reacties, kan het dus kloppen dat je maar een paar (of geen) opmerkingen kunt lezen.
Ze zegt toch dat ze geen reacties kan zien die er wel staan? Er staan duizenden reacties onder dat bericht op het AD artikel, zij ziet die niet, ik wel. Dat klopt dus ergens niet.
Zou het er mee te maken kunnen hebben dat het een bericht is dat via een andere site of platform wordt ingeladen? En dat daar iets mis gaat. Dat die reacties bijvoorbeeld wel zichtbaar zijn via de website van het ad maar niet via facebook?
Het is echt zoals @Bloempjelief ook zegt. Ik zie staan dat er opmerkingen zijn bij een bericht. Als ik dan op opmerkingen klik zie ik enkel de likes terwijl deze los staan van de opmerkingen. Ik vermoed dat het ligt aan iets in de instellingen maar ik kom er niet achter wat het is. Overigens ga ik gewoon via een webpagina naar facebook en niet via een app.
Had je al geprobeerd of mijn vorige bericht werkt? Dus op 'opmerking plaatsen' klikken? Want dan zie ik wel alle opmerkingen, anders inderdaad alleen de likes.