Hoi.... Ik heb echt een vreselijke droom gehad Ik zet het hier neer omdat ik het even kwijt moet hoor Heb dus gedroomd dat mijn man plotseling neerviel, dood. Het kwam geheel onverwacht, iets aan zn hart. Ik was compleet overstuur en kon alleen maar denken, hoe moet het nu met mn zoontje en waarom hij zo jong en ik kan niet zonder hem de liefde van mn leven, ik was helemaal ontroostbaar (werd ook huilend wakker) In mijn droom zag ik ook echt mn schoonouders en familie naar me toekomen en condoleren en iedereen kwam naar me toe dat ze het zo erg vonden. Ook heb ik de uitvaart geregeld, ik zag de man die dit kwam regelen en ik heb muziek enzo uitgezocht Toen alles achter de rug was, was ik dus alleen in huis en zag ik hem bij me als geest en hij was ook helemaal ontroostbaar en zei dat hij niet zonder me kon en hij bleef dus bij me, elke dag zag ik hem wel een keer.... Pffff deze droom was zo levensecht, dat ik er beduusd van wakker werd en hem eens even goed heb geknuffeld en opgelucht ademhalen dat hij gewoon naast me lag. Hebben jullie ook weleens zon levensechte droom gehad, dat je helemaal verward wakker werd?
Pfff, eng hè zulke dromen! Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig was het maar een droom!
kijk jij toevallig ATWT??? ik heb ook wel eens dingen uit het dagelijkse leven die mijn bezighouden en waar ik dus ook over droom en t dan net n beetje dramatischer word , Heb me ook een hele poos geerged aan een bruggetje bij de school van mijn zoon die hekjes eromheen warn eigenlijk gewoon openen heb dus vaak gedroomd dat mijn zoon of nichtjes in het water vielen . werd gillend en zeiknat van t zweten (hoedubbel als je droomt over nsloot waar je kind in ligt ) wakker.
Ja.. meer lotgenoten vind je denk ik in t topic; vertel hier je meest leuke genante nare of nogwat droom. Zoiets Staan best vaak van dat soort dromen tussen.. schijnt normaal te zijn voor veel mensen tijdens een zwangerschap Edit;; zie net dat je niet zwanger bent Nja er had ook iemand gepost die niet zwanger was en ook van die bizarre dromen had. Ik weet 1 ding. Dat soort dromen zijn echt niet leuk. Ik had vannacht een levensechte droom dat ik mijn ex (die ik maar niet uit mn hoofd kan zetten) tussen een stel mooie vrouwen zag slapen:x:x:x Heb ze allemaal in elkaar geslagen
Jeetje eng hè! Ik heb ze ook weleens. En geruststelling, de dood in dromen betekent niet dood. Maar meestal een drastische verandering
Nee ik kijk geen ATWT Maar het was gewoon echt eng, maar gelukkig dat het geen voorspellend iets is ofzo!! En zwanger ben ik volgens mij niet
Dat is inderdaad een erg nare droom, jakkes. Zou ik ook even van ondersteboven zijn hoor. Ik heb nu al een paar keer gedroomd dat ik moet bevallen en dat ik de bevalling niet bewust meemaak ... op het moment van bevallen ben ik buiten westen en als ik dan wakker wordt is de baby er. Ben zo bang dat dit een voorteken is van een vervelende/gecompliceerde bevalling. Nou hopelijk valt het straks allemaal mee
Helaas heb ik ze vrij vaak. Dan lig ik gewoon hard te gillen in me slaap en moet me vriend me wakker schudden. En dan ook daarna keihard janken. Wat ik nooit meer zal vergeten is de droom dat we met de auto in het water zijn terrecht gekomen. Met allebei onze kids erin. We deden alle moeite om ze eruit te krijgen het lukte niet. Op dat moment voelde ik mezelf gewoon verdrinken. Heel naar heb echt het idee hoe het nu voelt om te verdrinken. Daarna werd ik wakker en had ik ook echt soort van ademnood leek het wel. Toen ben ik heel zachtjes naar allebei de slaapkamers toegelopen en even een kusje gegeven aan de meiden. Want pfffff me grootste nachtmerrie maakte ik mee. ZO heb ik er helaas wel meer.
pff dit herken ik wel ja... Heb al een aantal keren gedroomd dat mijn vriend dood ging... (vond hij zelf overigens niet zo leuk toen ik het hem vertelde) en bij mij waren die dromen ook zo levensecht dat ik huilend wakker werdt en hem dan maar even stevig knuffelde... Gelukkig betekend het inderdaad dat er iets staat te gebeuren in je leven, en aangezien we zwanger zijn klopt dat wel ja! Dus don't worry, hoe creepy die dromen ook zijn!!
ooh ik heb trouwens in de kraamweek van mn jongste zoon gedroomd dat hij bij mij in bed lag en uit bed is gevallen met zn hoofdje op de grond , sindsdien heb ik hem in de nachten gevoed met n kop koffie en is hij noooooit meer bij mij in bed komen slapen heb ook nog heel lang getwijfeld of het echt of een droom was mn zoon nagekeken of ie n bult op zn hoofjde had ofzo oh en ik vroeg dus of je ATWT keek omdat Katie daar nu ook met n overleden man en geest te maken heeft
jeej das altijd klote zn dromen! ik droom ook heel vaak levensechte dingen! word dan ook helemaal overstuur waker!soms denk ik er de hele dag nog aan!
Ik herken het vanuit mijn zwangerschap! Toen ik zwanger was droomde ik de meest vreselijke dingen... Afschuwelijk!
ik heb toen ik een jaar of 12 was een hele vreemde droom gehad dat ik en een paar mensen waren meegenomen door een man op de kermis paar weken later loop ik op de kermis en zie de man voor mij was dit een soort waarschuwing ik ben er gillend vandoor gegaan
Zoiets had ik ook gedroomd toen ik zwanger was van de 2e. Dat ik ineens haar in mijn armen had. Toen dacht ik goh als elke bevalling zo makkelijk ging? Ik heb een snelle en makkelijke bevalling gehad. Vanaf dat de 1e wee begon was ze er binnen een uur.
He bah dat zijn nare dromen brrrrr..... Laatst heb ik zooo mooi gedroomd!!! Ik droomde dat een overleden vriend bij mij langs kwam. Ik vroeg aan hem hoe het met hem gaat, hij antwoordde het is hier erg blauw. Volgende dag zag ik op hyves dat hij jarig is.... Ik ben ook gelijk op gaan zoeken wat de kleur blauw betekent in een droom: ontspannig, slaap en vredigheid. Ik krijg nog steeds kippenvel als ik eraan denk.
Dat is idd heel mooi.... Ik droom ook vaak over overleden mensen, meestal zie ik ze in mn dromen net nadat ze zijn overleden en komen ze zeggen dat het goed met ze gaat en dat ze moeten gaan....ook heel apart. Maar zo'n soort droom zoals vannacht had ik nooit gehad, maar lekker loslaten en niet meer aan denken!
Jee dit is freaky zeg, kan me voorstellen dat je weg bent gegaan. Heb je dan nu ook nog weleens voorspellende gaves ofzo?