Ovulatiepijn of blaasontsteking?

Discussion in 'Zwanger worden' started by BabsieG, Mar 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Hoi allemaal,

Gisterochtend kreeg ik ineens vreselijke stekende pijn in mijn onderbuik die doorstraalde naar mn onderrug. Het deed echt ontzettende pijn en werd er licht misselijk van. De pijn duurde ca. 15 minuten en dacht daarna dat het over was, maar er blijft een soort restpijn hangen. Vannacht werd ik zelfs wakker van de pijn en heb een paracetamol moeten nemen om te kunnen slapen. Als ik nu stilzit heb ik nergens last van, behalve dan een soort opgeblazen gevoel. Als ik ga staan, lopen of zitten heb ik een drukkende pijn. Aan mijn temperatuur kan ik zien dat ik een eisprong heb gehad gisteren. Afgezien van een zeurend gevoel in mn eierstokken, heb ik zulke pijn nog nooit gehad. Ik vind het lijken op de pijn die ik na mn ICSI-puncties had. Gisterochtend dacht ik direct aan ovulatiepijn, maar omdat ik wat pijn blijf hebben, vraag ik me af of dat het wel kan zijn.
    En anders misschien een blaasontsteking? Ik heb echter geen brandende pijn bij het plassen, maar het doet wel wat zeer in mn onderbuik.
    Herkent iemand dit?

Alvast bedankt voor jullie reacties

2. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    ik heb precies het zelfde het begon maandag die pijn onderin me buik.
    idd als je gaat zitten doet het heel zeer en met lopen etc.
    dus dit is nou de 3de dag dat ik het heb, ik ben vanochtend bij de huisarts geweest want het is geen pijn links of recht maar onderin.
    mijn huisarts vroeg gelijk hoe ik in mijn cyclus zit, dus zij dat ik op de helft zit.
    zei dacht ook dat het mijn eisprong was die ik voel.
    moet morgen ochtend wel voor de zekerheid me ochtend urine brengen om te kijken of het geen blaasontstekking is.
    dus het kan heel goed je eisprong zijn.
    de pijn hoeft niet persee links of rechts te zitten zei ze.
    liefs diane

3. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Diane, bedankt voor je reactie. Wat een rotgevoel is het he? Ik ben net in bad geweest en dat geeft wel wat verlichting. Ik ben ook een beetje verkouden en ik lees dat wel vaker bij mensen met een blaasontsteking. Ik slik nu wat extra vitamine C uit voorzorg en zorg dat ik extra veel drink, dat schijnt in dat geval te kunnen helpen.
    Hou me op de hoogte. Ben wel benieuwd of jij nu een blaasontsteking hebt. In elk geval sterkte!

4. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Het zal w.s. toch mn eisprong geweest zijn. De pijn is nu nagenoeg verdwenen. Hoop niet dat ik dit vaker ga krijgen, want het was echt geen pretje. Nu schijnt het zo te zijn dat er dames zijn die dit elke maand hebben :confused:

Share This Page